Springen naar inhoud

4gamers.be

Welkom op het 4Gamers Forum

Welkom op het forum van 4Gamers Forum. Om te kunnen deelnemen aan onze community moet je even registreren, dit is een eenvoudig en kortstondig proces. Daarna ben je officieel een 4Gamer en kan je deelnemen aan het forum. Door te registreren kan je:
  • Nieuwe topics openen en reageren op andere topics
  • Abonneren op topics die je interessant vindt om constant up to date te blijven
  • Reageren op de front-page artikelen
  • Deelnemen aan de 4Gamers-wedstrijden

The Legend Of Zelda: Skyward Sword

• Please log in to reply
78 replies to this topic

#1 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 7054 berichten

Posted 17 November 2010 - 00:48

De game wist menig gamer ,inclusief mezelf, zeker te verassen tijdens de E3 2010. Velen hadden namelijk niet zo een aparte stijl verwacht. (de cartoonstijl was namelijk verhuisd naar de DS-games waardoor men dacht dat de Wii een meer realistische game zou krijgen in de trend van Twilight Princess)

Hoe sta jij tegenover de stijl en de gameplay van het spel die het toch wel wat anders zal maken als zijn voorgangers?

Korte beschrijving van Nintendo.be

Met The Legend of Zelda: Skyward Sword is een belangrijk moment voor de Zelda-serie aangebroken. De introductie van totale bewegingsgevoelige besturing, aangedreven door het Wii MotionPlus-accessoire, stelt de bewegingen van de speler gelijk met die van Link. Dit zorgt voor de meest intuïtieve manier van spelen van alle spellen die tot nu toe in de The Legend of Zelda-serie zijn verschenen.

Kenmerken:

Dankzij het gebruik van het Wii MotionPlus-accessoire komt iedere beweging van Links zwaard precies overeen met die van de speler. Als spelers van links naar rechts zwaaien, zwaait Link zijn zwaard van links naar rechts. Deze precieze manier van spelen wordt ook toegepast bij het bevechten van tegenstanders. Wanneer tegenstanders zich gericht verdedigen tegen aanvallen, is strategisch spelen een vereiste!

Wii MotionPlus geeft de speler een compleet arsenaal aan wapens en voorwerpen in handen. Met eenvoudige en intuïtieve bewegingen kan een veelvoud aan handelingen verricht worden. Schiet een pijl af met je boog, werp bommen en gebruik een zweep om puzzels op te lossen.

Het spel introduceert tevens een opmerkelijke nieuwe grafische stijl die perfect bij de fantastische wereld van de serie past. Het ziet eruit als een schilderij dat tot leven is gekomen!

The Legend of Zelda: Skyward Sword zal een veelvoud aan nieuwe speelmanieren leveren, die het spel een heel fris nieuw gevoel ten opzichte van alle voorgaande delen in de serie geven.

Legend of Zelda: Skyward Sword zal beschikbaar zijn voor wii.

[Nieuws]

Nintendo Frankrijk bespreekt Zelda, smartphone en piraterij

*update* Kleine status-update over Skyward Sword

[Trailers]

Spoiler

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#2 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1342 berichten

Posted 20 November 2010 - 20:03

Als ik deze nu ga leuk vinden door de controls of nie, in mijn collectie komt ie!

#3 Incognyto

Incognyto

Member

• Member
  • Pip
  • 56 berichten

Posted 22 November 2010 - 22:02

Zelda is gewoon een game die je moet blijven volgen als je hem ooit hebt gespeeld in je jeugd.

Ik zag hem voor het eerst op de N64 toen mijn broer hem aan het spelen was en ikzelf vond heel de game al zeer leuk en heb sindsdien elke game die er van is uitgebracht gekocht om te kunnen spelen.

Ik vind de stijl nog wel iets hebben, The Wind Waker vond ik prachtig gemaakt, en ik vind wel dat het een bepaald effect creëert.
De gameplay zal mss wat wennen of aanpassen worden, maar niets dat je niet snel onder de knie zal hebben denk ik.

#4 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 23 November 2010 - 23:49

Bericht bekijkenIncognyto, op 22 November 2010 - 22:02, zei:

Zelda is gewoon een game die je moet blijven volgen als je hem ooit hebt gespeeld in je jeugd.

Ik zag hem voor het eerst op de N64 toen mijn broer hem aan het spelen was en ikzelf vond heel de game al zeer leuk en heb sindsdien elke game die er van is uitgebracht gekocht om te kunnen spelen.

Ik vind de stijl nog wel iets hebben, The Wind Waker vond ik prachtig gemaakt, en ik vind wel dat het een bepaald effect creëert.
De gameplay zal mss wat wennen of aanpassen worden, maar niets dat je niet snel onder de knie zal hebben denk ik.

The Wind Waker heb ik een paar dagen geleden gespeeld en dat was nog super in orde. Toen ik Twilight Princess terug opzette was het toch even wennen (heb ook een 360). Nogal wazige en grote textures,...

Zo een aparte stijl heeft dus wel zijn voordelen.

Guild Wars 2: Calista Arganan (Guardian, 80), Lady Calista (Warrior, 80), Adept Jenna (Elementalist, 80)

Wii (U) | PS3 | XBOX360 Elite + Kinect | 3DS | PSV | Dingoo A-320 | LG Optimus 2X (Jelly Bean) | iPod Classic 80GB

#5 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 12 December 2010 - 17:42

De laatste geruchten spreken over een release rond maart-april. Ik hoop meer op april, want maart is 3DS-maand :(

#6 Vancha

Vancha

Crew

• Crew
  • 1342 berichten

Posted 13 December 2010 - 12:00

maart-april voor ons of voor Japan :p?

#7 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 13 December 2010 - 12:05

Bericht bekijkenVancha, op 13 December 2010 - 12:00, zei:

maart-april voor ons of voor Japan :p?

Voor EU/US ongeveer. In Jappenland is Zelda niet zo superpopulair dus wij zullen hem wel even snel/eerder krijgen denk ik.

#8 Geisha

Geisha

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 12 berichten

Posted 14 December 2010 - 09:50

Ik hoop dat deze Zelda weer een topper wordt. Twilight Princess vond ik toch een beetje tegenvallen.. ik wil lekker wandelen door dorpjes waar vanalles te doen is, leuke winkeltjes en characters tegenkomen. Het gevoel dat het leeft in de game miste ik een beetje.

Edited by Geisha, 14 December 2010 - 09:50.

#9 applicious

applicious

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 161 berichten

Posted 30 December 2010 - 20:58

Bart Smit geeft als release datum 15 februari aan.. daar geloof ik toch niet veel van..
Ik kan in ieder geval niet wachten om deze aan m'n collectie toe te voegen en te gamen! :)

3DS Friend Code : 2578 - 3437 - 9262

PSN: Yeno

#10 applicious

applicious

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 161 berichten

Posted 30 December 2010 - 20:59

Bericht bekijkenGeisha, op 14 December 2010 - 09:50, zei:

Ik hoop dat deze Zelda weer een topper wordt. Twilight Princess vond ik toch een beetje tegenvallen.. ik wil lekker wandelen door dorpjes waar vanalles te doen is, leuke winkeltjes en characters tegenkomen. Het gevoel dat het leeft in de game miste ik een beetje.

Mee eens.. Zoals de mini games in Zelda OOT ;)

3DS Friend Code : 2578 - 3437 - 9262

PSN: Yeno

#11 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 30 December 2010 - 21:22

Ik zag vandaag in de bart smit ook 15 februari staan. Stond zelfs op hun deuren op een affiche 'reserveer nu'

#12 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 21 February 2011 - 10:04

25 jaar TLoZ

Geplaatste afbeelding

#13 Vince

Vince

Mr. Newbie

• Member
  • Pip
  • 13 berichten

Posted 21 February 2011 - 14:41

Bericht bekijkenGeisha, op 14 December 2010 - 09:50, zei:

Ik snap niet echt dat je dat gevoel in Twilight Princess mistte. De stad rondom het kasteel van Hyrule bruiste juist meer met leven dan ooit, wel misschien niet meer dan bev. Majora's Mask (maar daar had het hele 3 dagen systeem wel veel me te doen). Ook de andere dorpjes en gebieden hadden juist veel meer inhoud dan in vorige Zelda games.

Ik hoop dat Nintendo maar snel eens met meer beelden afkomt. Dat het gevechtsysteem goed zit is een zekerheid, en dat de rest van de controls spot-on zullen zijn ook. Ik wil gewoon meer gebieden zien, en wat meer info over nieuwe toevoegingen aan het hele Zelda principe!

#14 SenZ

SenZ

Crew

• Crew
  • 1955 berichten

Posted 21 February 2011 - 22:14

Ik zou me voor deze zelfs een Wii kopen  :mellow:
Pay strict attention to what I say because I choose my words carefully and I never repeat myself.

#15 kimme

kimme

Crew

• Crew
  • 507 berichten

Posted 21 February 2011 - 23:02

Zelda is dé topper van Nintendo en dat al 25 jaar lang !!

#16 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 08 May 2011 - 18:40

Deze trailer ontbrak nog:

Ik ben alvast benieuwd wat ze op de E3 gaan laten zien :D

#17 kimme

kimme

Crew

• Crew
  • 507 berichten

Posted 09 May 2011 - 17:31

Ziet er veelbelovend uit!! Ik ben benieuwd of ze deze Zelda nog dit jaar gaan releasen of wachten tot Project Café er is. Zou me niet verbazen Zelda in HD-graphics  :)

#18 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 09 May 2011 - 18:24

Neen, zal niet voor de opvolger zijn, want ze zitten al echt te ver met het spel. Ben ik vrij zeker van.

#19 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 11 June 2011 - 19:23

Wat beurs-footage

#20 Phazon

Phazon

Crew

• Topic Starter
  • Crew
  • 7054 berichten

Posted 29 September 2011 - 17:51

Nonkel Phazon heeft weer een heleboel trailers voor jullie

Hakken met het zwaard doen we vanaf nu met de nodige nauwkeurigheid:

Een vleugje romantiek mag blijkbaar niet meer ontbreken:

En we sluiten af met een sfeervolle trailer die allerhande aspecten aankaart:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users