Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Waaraan ergeren jullie je?

ergeren ergernis frustratie irritatie

• Please log in to reply
11372 replies to this topic

#11361 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1011 berichten

Posted 21 June 2017 - 19:14

Hij moest eens een gordel dragen en de kogel moest erop inslaan. Vuurwerk \o/

Doode geitenneuker EN vuurverk? Sounds like a party!

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#11362 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1665 berichten

Posted 21 June 2017 - 22:32

Hij moest eens een gordel dragen en de kogel moest erop inslaan. Vuurwerk \o/

Ja, want alle lintjesacties en kaarsjes die gebrand zijn hadden die mens echt wel tegengehouden. Voor sommige mensen is het enige dat werkt om ze effectief te stoppen van gruweldaden te plegen 15 gram lood.

Wat een nonsens is dat nu om te verkondigen dat ze niks verijdeld hebben? Een vent die wel effectief een spijkerbom bij had ga je niet met verdraagzaamheid en kumbaya (om de beste politicus van het land te quoten) stoppen maar met harde actie, anders hadden er ongetwijfeld slachtoffers gevallen...

Edited by Zobator, 21 June 2017 - 22:34.

• 0

#11363 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12536 berichten

Posted Gisteren, 07:01

Ja, want alle lintjesacties en kaarsjes die gebrand zijn hadden die mens echt wel tegengehouden. Voor sommige mensen is het enige dat werkt om ze effectief te stoppen van gruweldaden te plegen 15 gram lood.

Wat een nonsens is dat nu om te verkondigen dat ze niks verijdeld hebben? Een vent die wel effectief een spijkerbom bij had ga je niet met verdraagzaamheid en kumbaya (om de beste politicus van het land te quoten) stoppen maar met harde actie, anders hadden er ongetwijfeld slachtoffers gevallen...

Zijn spijkerbom was half onploft door een fout. Erna is hij doodgeschoten, was hij doodgeschoten of gevat voor hij die plaatste dan was het idd verijdeld.

Doode geitenneuker EN vuurverk? Sounds like a party!

Ik dacht even dat ik op HLN zat.

OT: http://m.nieuwsblad....?utm_source=com
  • 2

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#11364 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6031 berichten

Posted Gisteren, 09:58

Dat is die man zijn recht toch?

Vraag aan 10 mensen op straat hoe ze tegenover moslims en vluchtelingen staan, dit is het soort antwoorden dat je zal krijgen hoor...

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#11365 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12536 berichten

Posted Gisteren, 10:16

Dat is die man zijn recht toch?
Vraag aan 10 mensen op straat hoe ze tegenover moslims en vluchtelingen staan, dit is het soort antwoorden dat je zal krijgen hoor...

Mag ik me er daardoor niet aan ergeren?
  • 2

#11366 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4270 berichten

Posted Gisteren, 10:31

Zijn spijkerbom was half onploft door een fout. Erna is hij doodgeschoten, was hij doodgeschoten of gevat voor hij die plaatste dan was het idd verijdeld.
Ik dacht even dat ik op HLN zat.

OT: http://m.nieuwsblad....?utm_source=com

Nog altijd beter dan oh nee hoe durven ze een terrorist doden zoals in sommige andere nieuwsoutlets.

En dat is dan door hun eigen mensen/opiniemakers niet door een anoniem persoon in een commentaar.

Edited by smitske, Gisteren, 10:52.

• 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#11367 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 701 berichten

Posted Gisteren, 11:22

Dude, moest die bom werken waren er gewoon veel doden gevallen hoor. De militairen waren sowieso nie op tijd om daarop te reageren. Het gaat hem nie over de politiek of je moet hem neerknallen of niet, ze waren niet op tijd, thats it. Het gaat hem meer over wat men verstaat onder "verijdeld". 

Naar mijn mening wil verijdeld zeggen: een gewelddadige actie tegenhouden op voorhand. Hier hebben ze gewoon gereageerd op wat er gebeurd is NADAT hij wou de bom laten ontploffen. We hebben gewoon geluk gehad dat de man onkundig was.

Edited by trakken, Gisteren, 11:22.

• 3

"vi veri veniversum vivus vici": By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

#11368 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1011 berichten

Posted Gisteren, 12:03

Mag ik me er daardoor niet aan ergeren?

Ik erger mij eerder aan de terroristen die ontschuldige mensen proberen te vermoorden, but that's just my opinion 😯
  • 0

Q5wRaPu.png

#11369 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 6820 berichten

Posted Gisteren, 12:59

Ik erger mij eerder aan de terroristen die ontschuldige mensen proberen te vermoorden, but that's just my opinion 😯

Aangezien de Moslims die hij wou doodrijden ook onschuldige mensen zijn, is die man eveneens een terrorist die onschuldige mensen probeerde te vermoorden.

• 1

#11370 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1011 berichten

Posted Gisteren, 13:30

Aangezien de Moslims die hij wou doodrijden ook onschuldige mensen zijn, is die man eveneens een terrorist die onschuldige mensen probeerde te vermoorden.

Absoluut. Maar daar heeft een facebook comment van de zoon van de eigenaar van de verhuur firma niks mee te maken... Ja, hij is een eerste klas scumbag. Maar lang geen terrorist.

Pas op, rechts extremisme zal nog wel serieus groeien...

"He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster... When you gaze long into the abyss the abyss also gazes into you"
- Friedrich Nietzsche

Edited by Caliber, Gisteren, 13:39.

• 0

Q5wRaPu.png

#11371 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6031 berichten

Posted Gisteren, 13:59

In een van de artikels las ik dat de man 'inreed op een groep onschuldige, geweldloze slachtoffers'.

Om dan iets verderop in het artikel wel te lezen dat ze 'de man tot bloedens toe geschopt en geslagen hebben tot de politie ter plaatse was'.

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#11372 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1011 berichten

Posted Gisteren, 14:36

In een van de artikels las ik dat de man 'inreed op een groep onschuldige, geweldloze slachtoffers'.
Om dan iets verderop in het artikel wel te lezen dat ze 'de man tot bloedens toe geschopt en geslagen hebben tot de politie ter plaatse was'.

De wereld is nu eenmaal gene kumbaya zever... Moest ik rondlopen met vrienden, en der reed nen onozelaar op ons in, tzou zijnen beste dag niet zijn.
  • 0

Q5wRaPu.png

#11373 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12536 berichten

Posted Gisteren, 15:14

Omgekeerd zou ook gebeuren. :)

• 1

Also tagged with one or more of these keywords: ergeren, ergernis, frustratie, irritatie

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users