Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Waaraan ergeren jullie je?

ergeren ergernis frustratie irritatie

• Please log in to reply
11692 replies to this topic

#11681 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 859 berichten

Posted 29 December 2017 - 17:09

Neen, het gebouw wordt niet volledig afgebroken. De eigenaars misbruiken het kotmadamprincipe om er toch koten in te krijgen. Om de restricties hiervan te omzeilen splitsen ze het gebouw in twee woningen op het gelijkvloers met een aparte ingang, met daarboven telkens drie koten. Ook voor elke bouwovertreding die ze begaan hebben ze een bedenkelijke uitleg, die met wat gedraai als legaal te interpreteren valt. 

De eigenaars en/of architecten weten dus heel goed waar ze mee bezig zijn. Ik vrees dan ook dan ons bezwaar weinig zal uithalen, en dat de stad dit toch zal goedkeuren. Dit soort kotenmelkers hebben meestal hun connecties in het stadsbestuur.

Straf... huizen zijn al veel te duur in Leuven. Kotmadamprincipe is er gekomen om mensen nog een kans te geven iets te kopen en te delen. Koten zijn er toch genoeg. Luxe appartementen ook.

Hopelijk valt het wel wat mee. Als ze er zelf wonen lijkt het me nu niet direct het geval te zijn dat er veel overlast gaat komen.

• 0

#11682 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1759 berichten

Posted 29 December 2017 - 21:19

Het is duidelijk dat al de andere partijen schrik hebben van Theo Francken voor de volgende verkiezingen. Man man, het valt echt niet op. Ben benieuwd wat de impact van hun moddergooien gaat zijn, maar wie een put graaft voor een ander...

• 0

#11683 FnaTic_H0B0

FnaTic_H0B0

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1423 berichten

Posted 30 December 2017 - 01:32

Het is duidelijk dat al de andere partijen schrik hebben van Theo Francken voor de volgende verkiezingen. Man man, het valt echt niet op. Ben benieuwd wat de impact van hun moddergooien gaat zijn, maar wie een put graaft voor een ander...

Kunt toch niet ontkennen dat heel die Sudankwestie een shitshow is?
  • 0

PSN/Steam : xloiiiiiicx
Soundcloud: https://soundcloud.com/collossusmusic

#11684 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1759 berichten

Posted 30 December 2017 - 10:14

Ik zou eerst het onderzoek afwachten ook. Sudanezen die in Caïro verklaringen afleggen terwijl ze naar helemaal ergens anders zijn uitgewezen, of nog niet eens in Caïro zijn aangekomen. Vreemd verhaal.

Francken heeft redelijke verklaringen afgelegd voor zijn handelingen (die zeker niet allemaal even correct of verstandig waren in zijn positie), maar die ben ik maar weinig in de media tegengekomen ook.

Het is gewoon heel opvallend dat een staatssecretaris die het eindelijk eens heel goed doet, te pas en te onpas door andere partijen wordt zwart gemaakt. Bij De Block was er iets gelijkaardigs aan de gang toen ze het roer van de linkse mannen in dat kabinet overnam, maar van Open VLD hebben de andere partijen veel minder schrik...

• 1

#11685 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 6957 berichten

Posted 30 December 2017 - 12:36

De politiekers en media hebben er een shitshow van gemaakt, maar we hebben er het raden naar hoe de vork écht in de steel zit. Ik las gisteren nog dat een van de uitgewezen Soedanezen al asiel had gekregen in Nederland, maar daarna meermaals op bezoek/vakantie was geweest in zijn thuisland. Elk verhaal heeft twee kanten...
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#11686 CaMa

CaMa

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 322 berichten

Posted 04 January 2018 - 01:47

Pakketje van Large werd niet geleverd. Dat is vervelend, maar goed, kan gebeuren. En daar heb je uiteindelijk toch een klantendienst voor, niet?

Bij Large dus niet, want ze zijn op geen enkele manier bereikbaar. :angry:

Zonet melding gemaakt bij BeCommerce.

a_retail_customer_wants_service.gif

• 0
yippee-ki-yay...

#11687 CaMa

CaMa

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 322 berichten

Posted 05 January 2018 - 15:30

1 dag na de klacht bij BeCommerce en plots antwoord van de Large klantendienst. :rolleyes:

• 1
yippee-ki-yay...

#11688 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12762 berichten

Posted 12 January 2018 - 21:47

Men One Plus 3T die waarschijnlijk aan het sterven is :(

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#11689 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1247 berichten

Posted 13 January 2018 - 02:20

Men One Plus 3T die waarschijnlijk aan het sterven is :(

Kheb ook geupgrade omda mijne X begon raar te doen...
  • 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#11690 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6198 berichten

Posted 13 January 2018 - 09:17

Hoe doen jullie dat toch? Mijn pa gebruikt mijn one nog steeds elke dag en die batterij gaat nog steeds meer dan een dag mee. Enkele vrienden van me hebben er ook nog een en die doen het ook nog goed?
  • 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#11691 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12762 berichten

Posted 13 January 2018 - 17:06

Kheb ook geupgrade omda mijne X begon raar te doen...

Het kwam door last pass (denk ik). Ik heb deze nu verwijderd en al een hele dag geen rood lampje. 

Fieuw.. :p

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#11692 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 598 berichten

Posted 14 January 2018 - 11:40

Al die nieuws berichten over Boef wanneer ze een video van hem vinden waarin hij onrespectvol gedrag vertoont. Mannekes, bijna elke 20 jarige 'rapper' in Nederland en Belgie gedraagt zich zo. Ineens doen alsof dit uitzonderlijk is, is wat belachelijk he.

• 1

Earth. Fire. Air. Water. Only the Avatar can master all four elements and bring balance to the world.

#11693 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1247 berichten

Posted 14 January 2018 - 18:33

Al die nieuws berichten over Boef wanneer ze een video van hem vinden waarin hij onrespectvol gedrag vertoont. Mannekes, bijna elke 20 jarige 'rapper' in Nederland en Belgie gedraagt zich zo. Ineens doen alsof dit uitzonderlijk is, is wat belachelijk he.

Een onbeschofte rapper???? WHAT???

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

Also tagged with one or more of these keywords: ergeren, ergernis, frustratie, irritatie

3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Bing (1)