Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Waaraan ergeren jullie je?

ergeren ergernis frustratie irritatie

• Please log in to reply
11807 replies to this topic

#11801 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1837 berichten

Posted 11 August 2018 - 05:33

Net nu ik voor een keer veel money to spend heb en een nieuwe pc wimde ineen gaan knutselen is CaseLabs plots failliet :'(

Nu ga ik een vervanger voor de SMA8-A moeten zoeken...
  • 0

#11802 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6278 berichten

Posted 11 August 2018 - 10:27

Net nu ik voor een keer veel money to spend heb en een nieuwe pc wimde ineen gaan knutselen is CaseLabs plots failliet :'(

Nu ga ik een vervanger voor de SMA8-A moeten zoeken...

Heeft Highflow er geen? 

En anders zijn de 900D of 1000D van Corsair een goede vervanger?

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#11803 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1837 berichten

Posted 11 August 2018 - 11:00

Heeft Highflow er geen?
En anders zijn de 900D of 1000D van Corsair een goede vervanger?

Buiten directe bestellingen aijn die moeilijk te krijgen, en al zeker in de EU. Laat staan nu dat dat nieuws bekend is.

Ik was nu aan het kijken naar de Thermaltake Core WP100. Lijkt er heel hard op, maar is toch verre van the real thing :(
  • 0

#11804 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6278 berichten

Posted 16 August 2018 - 07:30

Ik ga zondag airsoften en men scope is stuk  :angry:

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#11805 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12852 berichten

Posted 16 August 2018 - 08:23

BPOST.

Vroeger geen klachten over, maar tegenwoordig.. 

Ik hoor BPOST toekomen, dus ik zet me al recht en ga naar het venster om te kijken. Zie ik ze oversteken aan de straat en meteen 2 briefjes in de bus steken van dat ik niet thuis ben. De pakjes werden zelfs nog niet uit de wagen gehaald laat staan aan de deur komen bellen. Twee wagens stonden hier.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#11806 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6278 berichten

Posted 16 August 2018 - 09:21

BPOST.

Vroeger geen klachten over, maar tegenwoordig.. 

Ik hoor BPOST toekomen, dus ik zet me al recht en ga naar het venster om te kijken. Zie ik ze oversteken aan de straat en meteen 2 briefjes in de bus steken van dat ik niet thuis ben. De pakjes werden zelfs nog niet uit de wagen gehaald laat staan aan de deur komen bellen. Twee wagens stonden hier.

Hebben we hier ook enkele malen voorgehad.

Bellen naar het algemene nummer en daar klacht neerleggen. De postbode komt wel met hangende pootjes terug. Als je het op tijd doet zelfs diezelfde dag ;)

• 0

#11807 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12852 berichten

Posted 16 August 2018 - 09:44

Hebben we hier ook enkele malen voorgehad.

Bellen naar het algemene nummer en daar klacht neerleggen. De postbode komt wel met hangende pootjes terug. Als je het op tijd doet zelfs diezelfde dag ;)

Ja, anderhalf uurtje geleden gebeld en hij ging het kantoor contacteren of ze vandaag nog terug konden komen.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#11808 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6278 berichten

Posted 16 August 2018 - 10:18

Ja, anderhalf uurtje geleden gebeld en hij ging het kantoor contacteren of ze vandaag nog terug konden komen.

Ik heb hier denk ik enkele pagina's terug een gigantische rant gedaan over bpost. 

De onkunde daar is echt ongelooflijke proporties aan het aannemen en momenteel horen ze echt bij de meest onvriendelijkste bezorgers. Als het kan probeer ik tegenwoordig bpost te vermijden. 

Het enige toffe is dat je kan aangeven wat er moet gebeuren met een pakket indien je niet thuis bent, dat is het dan ook. Maar dat was in mijn geval dan ook meteen het probleem, ongeacht of ik thuis was of niet, werd het pakket gewoon aan de brievenbus gezet en reden ze weg. 

• 1

Also tagged with one or more of these keywords: ergeren, ergernis, frustratie, irritatie

3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Bing (1)