Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Waaraan ergeren jullie je?

ergeren ergernis frustratie irritatie

• Please log in to reply
11922 replies to this topic

#11921 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7053 berichten

Posted 03 February 2019 - 13:49

Forums overbodig? Nee, maar je somt er al op die duidelijk goed genoeg zijn. Heeft ResetEra een goede chat of store? Heeft Discord een forum, store, guide community, enz? Waarom is dat daar geen probleem? Waarom moet EGS opeens dat wel allemaal doen? Het is niet omdat Steam alles in 1 plaats wilt hebben zoals Apple dat EGS dat ook moet hebben. Ze erkennen dat Steam al een goed game forum is. Anders heb je al de threads dubbel.

Daarmee zeg ik totaal niet dat fora overbodig zijn, maar dat er al reeds goede fora zijn. Je kan bijvoorbeeld Steam fora met Discord combineren. Discord is niet slecht omdat het de helft van de functies van Steam niet heeft, maar EGS en al de rest is wel slecht omdat het dat niet heeft.

Buiten GOG en andere keysellers, want die zijn gewoon enorm goedkoop. Die krijgen sowieso een vrijstelling. Nochtans winkels zonder chat functie... Om nog maar te zwijgen over de rampzalige service bij fysieke winkels. Ik snap niet dat mensen daar nog kopen!

Je bent gewoon zeer selectief in je redeneringsproces en de enige die gekloot is door die overreactie is de gamewereld zelf. Steam blijft een monopolie en Metro is opgebrand voor het uitkomt. Classic pc community.

Op geen van de forums die je opnoemt is de ontwikkelaar bereikbaar voor support. Epic zal toch op één of andere manier moeten zorgen dat hun klanten ergens terecht kunnen als ze problemen hebben. Momenteel is dat niet het geval, want hun helpdesk reageert gewoon niet op problemen met 3rd party games.

Verder ben ik het totaal oneens met je post, maar ik respecteer je mening. Ik hoop dan ook dat je mijn mening om de introductie van store exclusiviteitsdeals op pc te boycotten. Ik wil niet dat dit de norm wordt op pc.
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#11922 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 630 berichten

Posted 03 February 2019 - 18:02

Al die reviewers die zitten te neuten over het verhaal in Kingdom Hearts 3 dat zogezegd niet te volgen is. Mannekes, als je het twaalfde spel van een reeks speelt dat bekent is om zijn doorlopende en ingewikkelde verhaallijn, dan moet je niet verwachten dat je alles gaat kunnen volgen he. Je kan letterlijk elke KH spel spelen op de PS4 en er zijn tientallen videos op youtube die het volledige verhaal uitleggen.

Edited by Xagneto, 03 February 2019 - 18:18.

• 0

Earth. Fire. Air. Water. Only the Avatar can master all four elements and bring balance to the world.

#11923 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 630 berichten

Posted 15 February 2019 - 21:58

Windows 10 update die mijn C schijf volledig om zeep heeft geholpen. Gelukkig staan mijn meeste bestanden op clouds en andere schijven, anders was ik alles kwijt

• 0

Earth. Fire. Air. Water. Only the Avatar can master all four elements and bring balance to the world.

Also tagged with one or more of these keywords: ergeren, ergernis, frustratie, irritatie

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users