Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Waaraan ergeren jullie je?

ergeren ergernis frustratie irritatie

• Please log in to reply
11979 replies to this topic

#11961 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 974 berichten

Posted 04 June 2019 - 14:55

Klopt. Ik vraag me zelfs af of je topless/naakt MAG zonnen in je tuin als je weet dat er inkijk is vanuit nabij gelegen woningen. Er zijn nog genoeg mensen die gechoqueerd zijn bij het zien van een blote tiet. :rolleyes:

Volgens deze site:

Overigens is het zo dat in de eigen beslotenheid van het eigen huis betrokkene meer vrijheden hebt, dan buiten het eigen huis en/of tuin. Als andere mensen (buren?) aanstoot nemen aan het naaktzonnen in de tuin, zal betrokkene of de buren maatregelen moeten nemen om de overlast voor hen uit te sluiten. (lid 3 van artikel 239 Strafrecht)

Zo te horen zal de buurjongen van Sakuradingske er weinig aanstoot aan nemen, maar ge weet nooit wie er nog meekijkt. :cool:

Dat is in Nederland. In België is het zo dat je tuin 'normaal' moet afgeschermd zijn en je buren dus niet extra moeite moeten doen om je te zien liggen. Wat betreft monokini zonnen is er blijkbaar nog nooit een strafvervolging geweest, maar dat is omdat de meeste mensen er niet over klagen :p
  • 1

#11962 Sakurasou

Sakurasou

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2111 berichten

Posted 04 June 2019 - 22:14

Bedankt voor de reacties. 

Ik heb ondertussen naar de wijkagent geweest. Ik heb alles uitgelegd aan hem dat dit ook al lang aan de gang is. Heb dan ook gevraagd aan hem of hij zou komen kijken in de tuin om echt wel aan te tonen dat het ferm afgelegen is op 1 venstertje na. Hij heeft dat dan ook vriendelijk gedaan en hij heeft mij gelijk in ieder geval. 

Heb ook gezegd dat ik denk dat hij beelden maakt van mij (ben het bijna zeker want ik zie het vaak).. Hij ging dit opvolgen

Ik mag topless in de tuin liggen omdat ik niet te bekijken ben vanaf de openbare weg en er echt een hoog hekken staat waardoor het onmogelijk is dat anderen kunnen meekijken als zij in hun tuin zitten/liggen whatever. Dus ik mag zo bloot als wat. Hij ging nog kijken waar het ruitje precies aangelegen ligt in hun huis zo kan hij ook zien hoeveel moeite die fcker er moet voor doen en er ook over spreken met hem. Ik zou liefst ook gewoon alles uit praten zonder teveen blablabla.. 

Nuja een echte schrik van mij is moest ik beslissen topless te liggen dat iemand de banaan zal plezieren (moest hij dit nog niet gedaan  hebben).. Ik krijg er gewoon een walgelijk gevoel van.. Sigh :'( Zonnenbank i suppose -_-

Edited by Sakurasou, 04 June 2019 - 22:16.

• 0
We get lost in our own romance

#11963 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 05 June 2019 - 08:53

Bedankt voor de reacties. 

Ik heb ondertussen naar de wijkagent geweest. Ik heb alles uitgelegd aan hem dat dit ook al lang aan de gang is. Heb dan ook gevraagd aan hem of hij zou komen kijken in de tuin om echt wel aan te tonen dat het ferm afgelegen is op 1 venstertje na. Hij heeft dat dan ook vriendelijk gedaan en hij heeft mij gelijk in ieder geval. 

Heb ook gezegd dat ik denk dat hij beelden maakt van mij (ben het bijna zeker want ik zie het vaak).. Hij ging dit opvolgen

Ik mag topless in de tuin liggen omdat ik niet te bekijken ben vanaf de openbare weg en er echt een hoog hekken staat waardoor het onmogelijk is dat anderen kunnen meekijken als zij in hun tuin zitten/liggen whatever. Dus ik mag zo bloot als wat. Hij ging nog kijken waar het ruitje precies aangelegen ligt in hun huis zo kan hij ook zien hoeveel moeite die fcker er moet voor doen en er ook over spreken met hem. Ik zou liefst ook gewoon alles uit praten zonder teveen blablabla.. 

Nuja een echte schrik van mij is moest ik beslissen topless te liggen dat iemand de banaan zal plezieren (moest hij dit nog niet gedaan  hebben).. Ik krijg er gewoon een walgelijk gevoel van.. Sigh :'( Zonnenbank i suppose -_-

Woont die gast nog bij z'n ouders? Anders zou ik gewoon eens gaan aanbellen als hij weer staat te gluren en eens een beleefd klapke doen met zijn ma. ^^

Hoe dan ook hoop ik dat het snel opgelost geraakt. Ik snap heel goed dat ge daardoor niet op uw gemak in de tuin kunt liggen zonnen.

• 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#11964 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 09 June 2019 - 21:07

formule 1 is net gestorven. 

• 0

#11965 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 10 June 2019 - 17:22

formule 1 is net gestorven. 

how so?

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#11966 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 13 June 2019 - 16:45

how so?

het moment dat de eerste die over de finish komt niet wint is het moment om te stoppen met kijken imo. de reden dat ze die straf hebben gegeven was dan nog eens om te lachen ook.

nu dan mensen die alles moeten afkorten en het zo extreem makkelijk maken

assassins creed: AC

animal crossing: AC

astral chain: AC

ik denk dat ik niet moet doorgaan om mijn punt te maken hoe dom dit is. 

• 0

#11967 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6361 berichten

Posted 13 June 2019 - 20:09

het moment dat de eerste die over de finish komt niet wint is het moment om te stoppen met kijken imo. de reden dat ze die straf hebben gegeven was dan nog eens om te lachen ook.

nu dan mensen die alles moeten afkorten en het zo extreem makkelijk maken

assassins creed: AC

animal crossing: AC

astral chain: AC

ik denk dat ik niet moet doorgaan om mijn punt te maken hoe dom dit is. 

Right, had het iets later ook gezien. Was niet direct mee...

Alles moet tegenwoordig afgekort worden, das hip en trendy ;)

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#11968 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 13 June 2019 - 20:53

Get zoomerd 

• 0

PSN: WookieSandwich - Steam ID: guzzlemysack

Q5wRaPu.png

#11969 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 23 June 2019 - 18:24

Facebook dat echt VOL staat met gesponsorde "make money fast" fake crypto scams. Ik als crypto investor heb er vandaag alleen al een stuk of 5 verschillende gereport, allemaal met dezelfde fake profielen die naar info vragen of het echt werkt, en dezelfde fake profielen die antwoorden hoe rijk ze wel niet worden. Wat een absolute SCHIJT website, misschien u advertisers eeens controleren? Holy shit man
  • 0

Q5wRaPu.png

#11970 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 23 June 2019 - 21:43

Facebook dat echt VOL staat met gesponsorde "make money fast" fake crypto scams. Ik als crypto investor heb er vandaag alleen al een stuk of 5 verschillende gereport, allemaal met dezelfde fake profielen die naar info vragen of het echt werkt, en dezelfde fake profielen die antwoorden hoe rijk ze wel niet worden. Wat een absolute SCHIJT website, misschien u advertisers eeens controleren? Holy shit man

je moet er zelf niet mee bezig zijn om te weten wat fake is en wat niet. iedereen heeft wel al e-mails gekregen van een prins, fbi, loterij, ... dat je miljoenen kan krijgen. online op forumszitten spammen dat je duizenden euro's kan verdienen door online te werken. 

het is allemaal fake. maar tegelijk willen al die bedrijven hetzelfde als facebook, uw gegevens en uw geld. dat eerste hebben ze en nu gaan ze beginnen aan het tweede. gewoon wissen die boel want facebook is even erg als een afrikaanse prins. 

• 1

#11971 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 24 June 2019 - 20:03

je moet er zelf niet mee bezig zijn om te weten wat fake is en wat niet. iedereen heeft wel al e-mails gekregen van een prins, fbi, loterij, ... dat je miljoenen kan krijgen. online op forumszitten spammen dat je duizenden euro's kan verdienen door online te werken. 

het is allemaal fake. maar tegelijk willen al die bedrijven hetzelfde als facebook, uw gegevens en uw geld. dat eerste hebben ze en nu gaan ze beginnen aan het tweede. gewoon wissen die boel want facebook is even erg als een afrikaanse prins. 

Er zullen altijd wel mensen zijn die er intrappen. Ik vind het gewoon schandalig dat Facebook letterlijk geld aanneemt om scams te versprijden over hun platform

• 0

Q5wRaPu.png

#11972 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 647 berichten

Posted 27 June 2019 - 03:33

Heb al veel plezier gehad met FFXIV, maar dungeons zijn soms wel een hoop tijdverlies

CpoSrkI.jpg

• 0

Earth. Fire. Air. Water. Only the Avatar can master all four elements and bring balance to the world.

#11973 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 06 July 2019 - 09:17

Tour.

• 1

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#11974 Caliber

Caliber

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1451 berichten

Posted 07 July 2019 - 16:25

Belgische telecom. Het "beste" internet dat ik hier vind (200Mbps) is slechter dan het basic Vigin introduction offer (250Mbps ) in de UK.

Prijsverschil? 103 euro in Belgie, 29 pound in de UK. Het enige verschil is een GSM abbo. Absurt gewoon

Edited by Caliber, 07 July 2019 - 16:25.

• 0

Q5wRaPu.png

#11975 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 647 berichten

Posted 07 July 2019 - 17:11

Belgische telecom. Het "beste" internet dat ik hier vind (200Mbps) is slechter dan het basic Vigin introduction offer (250Mbps ) in de UK.

Prijsverschil? 103 euro in Belgie, 29 pound in de UK. Het enige verschil is een GSM abbo. Absurt gewoon

Het ergste is dat je meer snelheid kan krijgen als je nog eens 10-15 euro bij betaalt per maand, terwijl het voor de providers niets meer is dan een knop indrukken. En wanneer ze commentaar krijgen, antwoorden ze steeds met hetzelfde excuus: "uwu wij zijn een klein land eigenlijk scheuren wij onze broek met deze prijzen je zou dankbaar moeten zijn dat ze zo goedkoop zijn"

• 0

Earth. Fire. Air. Water. Only the Avatar can master all four elements and bring balance to the world.

#11976 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 11 July 2019 - 22:11

MS die een bug introduceert op Windows 10 (Android emulator en Ryzen CPU's) met hun laatste major update en het nu blijkbaar nog een 8-9 maand duurt vooraleer het wordt opgelost (zou pas in de update zitten voor april 2020).

Man man man.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#11977 Filippe

Filippe

Newbie

• Member
  • Pip
  • 1 berichten

Posted 18 July 2019 - 21:23

Hey iedereen,

Wie kan ik hiermee een plezier doen?

Door omstandigheden heb ik een lederen éénzit op overschot.

Ideaal om in te gamen. Uiteraard nog in goeie staat.

Zit comfortabel, goeie ondersteuning voor de ellebogen.

Echt een troon om relaxed en achteruit te spelen.

Ik stuur graag een foto

Met spijt doe ik hem weg. filippe_vk@hotmail.com

• 0

#11978 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 647 berichten

Posted 21 August 2019 - 16:53

Al dat gezeik rond Sony/Disney/Spiderman

• 0

#11979 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3556 berichten

Posted 21 August 2019 - 18:47

Al dat gezeik rond Sony/Disney/Spiderman

uiteindelijk draait het enkel om geld voor die bedrijven en op het einde van de dag zullen de fans er het slachtoffer voor worden.

disney verdient zoveel aan de merchandise van spider man dat ze al de rest niet eens nodig hebben. 

• 0

#11980 Xagneto

Xagneto

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 647 berichten

Posted 09 October 2019 - 16:32

Bendis die Super Sons wilt verwijderen uit de DC wereld. Slagen ze er eindelijk in om Damian leuk te maken, vooral door zijn dynamiek met Superboy, besluiten ze om Bendis zijn goesting te laten doen en alles wat met Superman te maken heeft te ruïneren.

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: ergeren, ergernis, frustratie, irritatie

4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users