Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Diablo III - Reaper of souls

• Please log in to reply
75 replies to this topic

#1 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 25 March 2014 - 10:35

Geplaatste afbeelding

Summary

Diablo III: Reaper of Souls is the first major expansion pack for Blizzard's blockbuster dungeon crawling RPG. The Prime Evil rages within the Black Soulstone, its essence screaming for vengeance and release. Before the artifact can be sealed away forever, Malthael -- Angel of Death -- manifests in the mortal realms with a deadly new purpose: to steal the Black Soulstone and bend its infernal power to his will. So begins the end of all things...

Genre: Third-Person Action
Uitgever: Blizzard Entertainment
Ontwikkelaar: Blizzard Entertainment
Release Datum: March 25, 2014
  • Zijn hier 4Gamers die deze uitbreiding aan hun gamescollectie gaan toevoegen?
  • Likes/dislikes over deze uitbreiding?
  • Iemand die tijd en goesting heeft om een community op te starten?
    (Dit is een nieuwe functie in Diablo sinds de patch. Een soort van clan/guild zeg maar. Ik ken er het fijne nog niet van.)
De uitbreiding staat ge-preordered voor mijn vriend en mij bij gamemania. Dus ben aan het wachten op een sms dat we het vandaag mogen afhalen. Ik had eigenlijk gisteren toch al een sms verwacht :p
Op zich kijk ik er wel naar uit. Maar ik hoop dat ze voor 39,99€ toch wel een beetje moeite gedaan hebben om het een beetje op te frissen (behalve die nieuwe crusader class dan).
  • 1

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#2 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 25 March 2014 - 11:23

Ben nu opnieuw begonnen als Crusader (vorige keer maar tot lvl 20 geraakt, lol) en op het eerste zicht ziet het er niet al te 'nieuw' uit in het begin qua looks, wat wel logisch is. Qua loot en gameplay zouden er wel veel verbeteringen doorgevoerd zijn, dus hopen dat het wat wordt.

Moest iemand het cheap willen: Op de Amerikaanse Battle.net kan je het voor $40 kopen als gift en nadien aan je eigen EU account toevoegen. Dat komt neer op €28 euro dan ipv de €39,99 die de Europese Battle.net ons aan zou rekenen :)
  • 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#3 Construct

Construct

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 25 March 2014 - 14:26

Ik wil het leuk vinden, maar ik kan het niet over m'n hart krijgen het te kopen. De D3 aankoop heeft me gewoon te erg teleurgesteld om het vertrouwen te hebben. Of iemand moet het giften (hint hint).
  • 0

#4 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 25 March 2014 - 16:38

Of iemand moet het giften (hint hint).

Seriously ... ?
  • 0

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

#5 Construct

Construct

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 25 March 2014 - 16:56

Seriously ... ?

Kan het altijd proberen hahah.
  • 0

#6 GuerrillaDawg

GuerrillaDawg

Crew

• Crew
  • 2559 berichten

Posted 25 March 2014 - 17:09

Ga er direct aan beginnen se :p
  • 0

ruh roh

#7 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 25 March 2014 - 21:47

Dawg en Phazon pro Crusader team

Geplaatste afbeelding

Perfect class for me tbh. :)
  • 2

#8 Construct

Construct

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 25 March 2014 - 22:26

Ik baal er ook echt van. Crusader is zo'n beetje het archetype dat ik normaal in een RPG zou spelen :p. Lijkt me op zich wel gaaf. Zucht, misschien toch maar weer overwegen.
  • 0

#9 Mass

Mass

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1250 berichten

Posted 25 March 2014 - 22:31

Ik moet nog ff wachten, maar hoop hem wel 1 van de weken op te pikken :)
  • 0

Love is like a fart ... If you have to force it, it's probably crap.

#10 mactox

mactox

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 764 berichten

Posted 26 March 2014 - 08:12

Geen budget momenteel voor de expansion, ben wel volop bezig nog in d3
Verleden week legendaries zitten farmen op de wizard, nu een DH aan het levelen ;) Met het nieuwe lootsysteem is da wel plezant + de guaranteed legendary van first bosskills is wel tof xD

Edited by mactox, 26 March 2014 - 08:22.

• 0

#11 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 26 March 2014 - 09:05

Ik heb de expansion ook nog niet, maar mijn eerste character is zelfs nog geen lvl 60, dus ik wacht nog eventjes.

Vanavond ga ik eindelijk nog eens kunnen spelen :D
  • 0

#12 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 26 March 2014 - 09:23

Ik ga volledig opnieuw beginnen met de vriend. Maar heb nog geen tijd gehad gisteren :(
  • 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#13 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 26 March 2014 - 10:49

Ik heb de expansion ook nog niet, maar mijn eerste character is zelfs nog geen lvl 60, dus ik wacht nog eventjes.

Vanavond ga ik eindelijk nog eens kunnen spelen :D

Dawg en ik zijn opnieuw begonnen met Crusaders. Je hoeft ook geen 60 te zijn voor het verhaal enzo uit te spelen.
  • 0

#14 Construct

Construct

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 26 March 2014 - 14:29

Hoe bevalt het tot nu toe?
  • 0

#15 GuerrillaDawg

GuerrillaDawg

Crew

• Crew
  • 2559 berichten

Posted 26 March 2014 - 18:34

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

:D
  • 0

ruh roh

#16 geoffreyverscheure

geoffreyverscheure

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 477 berichten

Posted 26 March 2014 - 18:49

Daarnet ook gaan halen :) Toevallig ne 4gamers clan?
  • 0
Geplaatste afbeelding

#17 trakken

trakken

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 734 berichten

Posted 26 March 2014 - 18:56

Heb de expansion en ik moet zeggen dat het goed meevalt! Bovendien is er nog wat meer info over future patches:

Original Author: Blizzard

Seasons And Ladder-Like System
One of the features you guys have asked about a lot, that we have done a lot of research for, is something called ladders. I'm happy to say that as part of our first big content patch in a couple of months, we will be releasing Seasons, which will include a ladder-like aspect to them. We're still working on them, but the general gist is that you'll level up a new character, we'll have specific ladders for Seasons, and also some goodies that will drop along the way. There's more information of that to come, and we're not making an announcement of when, but that's coming in the first major content patch - not the first patch, but the first major content patch.

Seasons-Exclusive Legendaries
There will be more legendary items in the future, both for rewards of Ladders, and also rewards from the Tiered Rifts. For the current ones, we probably are not going to revisit them. They all take time to do and I'd rather we were adding new legendary items, and the time is better spent on new legendary items than going back to refit old ones.

Tiered Rifts And Leaderboards
There is another major feature in the patch 2.1, which is going to be what we're internally calling tiered Rifts. The idea is a challenge scenario, where players do increasingly hard Rifts, to see who can get the farthest. You do your bounties, you do a Nephalem Rift. If you clear it, there's a chance to get a Greater Rift Token. If you successfully do that, you'll get a Greater Rift Key (rank 2), then Rank 3, etc.. Much like seasons, we're going to have a leaderboard as well, so you can see who got to the highest tier Rift, and what time were they able to obtain on that.

Edited by trakken, 26 March 2014 - 19:30.

• 0

"vi veri veniversum vivus vici": By the power of truth, I, while living, have conquered the universe

#18 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12910 berichten

Posted 26 March 2014 - 18:56

Geplaatste afbeelding

I want face options :p Maar voor de rest toppie :)
  • 0

#19 Limskaya

Limskaya

Event Manager

• Crew
  • 2481 berichten

Posted 26 March 2014 - 19:01

Bij deze heb ik een community gemaakt voor de 4G leden: 4Gamers ^^

Edited by Limskaya, 26 March 2014 - 19:03.

• 2

#20 Construct

Construct

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 130 berichten

Posted 26 March 2014 - 19:09

Goddamnit nu moet ik wel. Iemand die even uit kan leggen hoe je het beste het spel goedkoop "gift"? Of kan ik het net zo goed via G2A halen.
  • 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users