Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Bedankt

sentimentele zever bedanking

• Please log in to reply
59 replies to this topic

#41 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 07 November 2014 - 17:12

al 3 jaartjes :D het gaat toch snel :D

xgif-happy-dance.gif

en papfles uiteindelijk hoe je het ook draait of keert sta ik wel tussen de lijst (op het einde maar toch ertussen :p) dus €5 is genoeg :p ik zal wat meer moeten betalen als ik van die zwarte lijst voor wedstrijden wil af geraken denk k :(

anyway

I love it here, love you papfles, the whole crew and some of the members (those who are active) :D keep up the work and I will stay here for the rest of my life or until 4G dies :(

• 2
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#42 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 07 November 2014 - 17:34

al 3 jaartjes :D het gaat toch snel :D

xgif-happy-dance.gif

en papfles uiteindelijk hoe je het ook draait of keert sta ik wel tussen de lijst (op het einde maar toch ertussen :p) dus €5 is genoeg :p ik zal wat meer moeten betalen als ik van die zwarte lijst voor wedstrijden wil af geraken denk k :(

anyway

I love it here, love you papfles, the whole crew and some of the members (those who are active) :D keep up the work and I will stay here for the rest of my life or until 4G dies :(

Ge loopt achter!  Het is ondertussen al 4 jaar :p

• 0

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#43 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 07 November 2014 - 18:06

Ge loopt achter!  Het is ondertussen al 4 jaar :p

thread gemaakt op 4 april 2014? :o

ma kheb deze thread idd eigenlijk zeer laat pas gezien :'(

• 0
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#44 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 07 November 2014 - 19:30

We zijn in oktober 2010 gestart goof :p

• 0

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#45 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4299 berichten

Posted 07 November 2014 - 19:34

Nog maar eens aangetoond waarom blacklisted.

• 1
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#46 BulletGoof

BulletGoof

Impressive man...

• Clan Rookie
  • 1153 berichten

Posted 07 November 2014 - 20:46

We zijn in oktober 2010 gestart goof :p

jama jama :( ik was er niet bij vanaf het begin?  :blush:

Nog maar eens aangetoond waarom blacklisted.

ssshhhtttt gij moet ze niet nog meer redenen aantonen!! :( anders moet ik NOG meer gaan betalen  :unsure:

• 1
<p>PSN = BulletGoof</p>
<p>Steam = GoldBullet

#47 animature

animature

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 235 berichten

Posted 14 November 2014 - 14:36

+1

Like

Share

• 0

#48 animature

animature

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 235 berichten

Posted 12 December 2019 - 15:48

Het enige spijtige is dat het forum wat dood is geworden, maar voor de rest is dit mijn dagelijkse nieuws site waar ik waarschijnlijk nog jaren op bezoek kom. :)
  • 0

#49 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 12 December 2019 - 22:36

Het enige spijtige is dat het forum wat dood is geworden, maar voor de rest is dit mijn dagelijkse nieuws site waar ik waarschijnlijk nog jaren op bezoek kom. :)

bwa, ik steek er nog moeite in ^-^
  • 0

#50 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 18 December 2019 - 13:59

bwa, ik steek er nog moeite in ^-^

Aan de bots en spamposts te zien ben je de enige...

Ik kom nog kijken maar antwoorden doe ik ook al een tijd niet meer. 

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#51 Snertie

Snertie

Big Poster

• Member
  • PipPipPip
  • 982 berichten

Posted 18 December 2019 - 15:14

Aan de bots en spamposts te zien ben je de enige...
Ik kom nog kijken maar antwoorden doe ik ook al een tijd niet meer.

Zolang de bots er zijn weiger ik er eigenlijk nog echt heel actief op te zijn.
  • 0

#52 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 23 December 2019 - 11:12

Zolang de bots er zijn weiger ik er eigenlijk nog echt heel actief op te zijn.

De laksheid waarmee de bots behandeld worden, dat is er gewoon over en toont me ook hoe belangrijk het forum nog is voor 4Gamers. 

De front draait en daar halen ze voor het grootste deel hun inkomsten uit, het forum is maar bijzaak en dat boeit dan toch niet zo hard.

Of zo komt het toch over. 

PS.; Waar is Bl4ck als je hem nodig hebt om hier leven in de brouwerij te blazen  :sarcasm:

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#53 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6640 berichten

Posted 23 December 2019 - 13:39

Ik denk dat je ook wel niet even mag onderschatten wat het volk dat hier op 4G en 4E zit, allemaal doet wat werk betreft. 

qua inkomsten: ook daar denk ik dat je stevig overschat wat 4Gamers oplevert ;)

En "het boeit niet zo hard". Op dat vlak denk ik ook dat je niet weet hoeveel tijd sommigen er al hebben ingestoken en nog altijd doen. Het is niet omdat het niet voor de schermen is, dat er niks gebeurt. Bovendien is het voor ons ook dweilen met de kraan open, want het forum is te oud qua software (ondanks de oplossingen die de coders al hebben gedaan om de spam tegen te houden) en als we updaten, dan zijn we weer vertrokken voor een hele waaier aan updates en mogelijke issues met de rest van de site, zoals al vaker is gebleken. 

Verder is het forum qua hedendaags element sowieso bijzonder moeilijk te verantwoorden, met de opkomst van zaken als Discord en zeker met de beperkte inhoud die op het forum te vinden is jammer genoeg (niet tegenstaande de moeite die heel veel mensen hebben gedaan, zowel crew als leden). 

• 0

#54 Sakurasou

Sakurasou

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2112 berichten

Posted 08 January 2020 - 20:23

Ik denk dat je ook wel niet even mag onderschatten wat het volk dat hier op 4G en 4E zit, allemaal doet wat werk betreft. 

qua inkomsten: ook daar denk ik dat je stevig overschat wat 4Gamers oplevert ;)

En "het boeit niet zo hard". Op dat vlak denk ik ook dat je niet weet hoeveel tijd sommigen er al hebben ingestoken en nog altijd doen. Het is niet omdat het niet voor de schermen is, dat er niks gebeurt. Bovendien is het voor ons ook dweilen met de kraan open, want het forum is te oud qua software (ondanks de oplossingen die de coders al hebben gedaan om de spam tegen te houden) en als we updaten, dan zijn we weer vertrokken voor een hele waaier aan updates en mogelijke issues met de rest van de site, zoals al vaker is gebleken. 

Verder is het forum qua hedendaags element sowieso bijzonder moeilijk te verantwoorden, met de opkomst van zaken als Discord en zeker met de beperkte inhoud die op het forum te vinden is jammer genoeg (niet tegenstaande de moeite die heel veel mensen hebben gedaan, zowel crew als leden). 

Sorry Papfles maar de pagina heeft mij ook al meer dan een jaar ondertussen de melding dat de website niet beveiligd is, ik heb hier nog een comment over gemaakt lang geleden. Als de website toch nog redelijk wat oplevert waarom promoten jullie de website niet wat meer? Ik weet nog vroeger  zag ik jullie in de CHIEF enzo. 

En ik denk dat al gebleken is op 9lives dat een Forum echt actief kan zijn. Het voelt meer alsof jullie het compleet hebben opgegeven. Ik was hier echt ieder dag en om comments te lezen en dat deed ik graag en mis dit soms want er waren hier echt wel veel toffe mensen en topics.. Ik vraag me gewoon af waar het verkeerd is gelopen? Wanneer was het de laatste keer dat MiniJeffrey nog iets gedaan heeft voor het forum? (nuja ik weet niet of hij nog voor de ws werkt) Wat ik gewoon wil zeggen met een beetje moeite en doorzettingsvermogen kunnen jullie dit terug uit de grond stampen. 

Ik geef gewoon om 4Gamers omdat ik hier ook veel tijd heb versleten en 4G terug in ze'n glorie wil zien dus geef es gaas ;) 

• 1

*Edens Zero*

#55 Phazon

Phazon

Crew

• Crew
  • 12911 berichten

Posted 09 January 2020 - 11:17

Sorry Papfles maar de pagina heeft mij ook al meer dan een jaar ondertussen de melding dat de website niet beveiligd is, ik heb hier nog een comment over gemaakt lang geleden. Als de website toch nog redelijk wat oplevert waarom promoten jullie de website niet wat meer? Ik weet nog vroeger  zag ik jullie in de CHIEF enzo. 

En ik denk dat al gebleken is op 9lives dat een Forum echt actief kan zijn. Het voelt meer alsof jullie het compleet hebben opgegeven. Ik was hier echt ieder dag en om comments te lezen en dat deed ik graag en mis dit soms want er waren hier echt wel veel toffe mensen en topics.. Ik vraag me gewoon af waar het verkeerd is gelopen? Wanneer was het de laatste keer dat MiniJeffrey nog iets gedaan heeft voor het forum? (nuja ik weet niet of hij nog voor de ws werkt) Wat ik gewoon wil zeggen met een beetje moeite en doorzettingsvermogen kunnen jullie dit terug uit de grond stampen. 

Ik geef gewoon om 4Gamers omdat ik hier ook veel tijd heb versleten en 4G terug in ze'n glorie wil zien dus geef es gaas ;)

Hij zegt 'overschat', wat er eigenlijk op neerkomt dat de website bijlange niet zo winstgevend is als heel wat mensen zouden denken.

De algemene cultuur en trend is gewoon heel fel naar social media en discord verschoven, zoals dat ook bij 4Gamers het geval is (er zitten tal van actieve 4G-leden en wat crewies op de 4G-Discord).

De Crew is intussen ook heel wat jaren ouder geworden (de laatste paar jaar zijn er heel wat afgestudeerd, getrouwd, samen gaan wonen, kinderen gekregen) en zet zich voor het overgrote merendeel nog steeds in om reviews neer te pennen. Er komt regelmatig een nieuwe crewie bij, maar ik denk dat ook zij van mening zijn dat een kanaal zoals Discord nu eenmaal gemakkelijker en moderner is dan een forum.

• 2

Guild Wars 2: Calista Arganan

Steam & Uplay ID: Phazon13 / 3DS-friendcode: 5026-4413-7898 / Wii U ID: Phazon4G / PSN: Phazon_4G

Wii (U) | XB1 | PS4 | New 3DS | PSV | Nexus 7 FHD | Xiaomi Redmi 3S

#56 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 13 January 2020 - 14:27

Hij zegt 'overschat', wat er eigenlijk op neerkomt dat de website bijlange niet zo winstgevend is als heel wat mensen zouden denken.

De algemene cultuur en trend is gewoon heel fel naar social media en discord verschoven, zoals dat ook bij 4Gamers het geval is (er zitten tal van actieve 4G-leden en wat crewies op de 4G-Discord).

De Crew is intussen ook heel wat jaren ouder geworden (de laatste paar jaar zijn er heel wat afgestudeerd, getrouwd, samen gaan wonen, kinderen gekregen) en zet zich voor het overgrote merendeel nog steeds in om reviews neer te pennen. Er komt regelmatig een nieuwe crewie bij, maar ik denk dat ook zij van mening zijn dat een kanaal zoals Discord nu eenmaal gemakkelijker en moderner is dan een forum.

kan je inkomsten halen als je via discord naar andere sites linkt voor gamenieuws?
Want als de 4G-website puur (p)reviews wordt en niet langer berichtgeving van gamenieuws, zal er niet zoveel interesse zijn om reclame-deals te sluiten (aangezien er [nog] minder volk zal langskomen]
  • 1

#57 smitske

smitske

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 4299 berichten

Posted 15 January 2020 - 21:06

De activiteit valt inderdaad weinig aan te doen, je kan niet verwachten dat dit door de crew gedragen wordt. Echter er voor zorgen dat de website nog up to date is qua beveiliging en geen berichten krijgt van vervallen ssl certificaten is toch wel het minste. Wie gaat er nu naar een site waar er constant een melding komt dat het niet veilig is.

• 0
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." Albert E.

#58 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6640 berichten

Posted 16 January 2020 - 13:44

100 % gelijk in qua foutmeldingen en errors, daar hebben wij ook al veelvuldig over gesproken intern. Probleem is dat we (al veel te lang) bezig zijn aan een nieuwe site en dat we niet te veel in de huidige site willen prullen omdat we eigenlijk niet weten wat het dan zal doen. We zouden eigenlijk forumversie moeten updaten, maar dan creëer je weer qua hooks enz. tal van situaties die we nu niet kunnen overzien en dan is het atm "Geen tijd voor, want we willen ooit eerder die nieuwe site live waar we al lang over spreken" ipv dit. 

Kort gezegd: het is nu roeien met de riemen die we hebben om dan hopelijk binnenkort met een nieuw bootje weer wat sneller te varen en verloren terrein in te halen.

Geloof me vrij (of niet, kan er niet veel aan doen als je het niet gelooft) dat dit ons ook enorm frustreert hoor, maar middelen, tijd, mankracht, focus, zijn allemaal zaken die we moeten jongleren en 4Gamers is daar deels het slachtoffer van op dit moment

• 0

#59 Staticated

Staticated

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1398 berichten

Posted 17 January 2020 - 06:29

100 % gelijk in qua foutmeldingen en errors, daar hebben wij ook al veelvuldig over gesproken intern. Probleem is dat we (al veel te lang) bezig zijn aan een nieuwe site en dat we niet te veel in de huidige site willen prullen omdat we eigenlijk niet weten wat het dan zal doen. We zouden eigenlijk forumversie moeten updaten, maar dan creëer je weer qua hooks enz. tal van situaties die we nu niet kunnen overzien en dan is het atm "Geen tijd voor, want we willen ooit eerder die nieuwe site live waar we al lang over spreken" ipv dit.

Kort gezegd: het is nu roeien met de riemen die we hebben om dan hopelijk binnenkort met een nieuw bootje weer wat sneller te varen en verloren terrein in te halen.

Geloof me vrij (of niet, kan er niet veel aan doen als je het niet gelooft) dat dit ons ook enorm frustreert hoor, maar middelen, tijd, mankracht, focus, zijn allemaal zaken die we moeten jongleren en 4Gamers is daar deels het slachtoffer van op dit moment

hey fijn om te horen, nieuwsgierig om het resultaat te zien. :)
  • 0

#60 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 17 January 2020 - 21:47

Ik vind het toch wel jammer. Discord is leuk om wat te zwanzen, maar een deftige discussie is voor mij nog steeds makkelijker op een forum waar de onderwerpen gebundeld zijn in een thread, en waarop je reageert wanneer het je uitkomt. Zeker met kinderen in huis is dat een pluspunt. :)
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users