Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Gaming Laptop?

laptop gaming kopen

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 M177s34

M177s34

Newbie

• Member
  • Pip
  • 19 berichten

Posted 08 May 2014 - 17:07

Hallo iedereen!!

Ik ben van plan om tegen het einde van dit jaar een laptop gekocht met als doel: Gamen.
het probleem is dat ik totaal geen idee heb wat ik moet kopen. Ik wil er wel een (minstens) Intel Core i7 in en een fatsoenlijke grafische kaart. Ik ben van plan om hier Battlefield, LoL, Minecraft en DayZ op te gaan spelen.
De enigste merken van Gaming laptops die ik ken zijn Alienware en MSI. Het wordt ook mijn eerste Gaming laptop.

Zo, ik hoop dat jullie mij nu kunnen verder helpen.

Alvast bedankt!!
  • 0

#2 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 08 May 2014 - 17:55

Als het puur om te gamen is, is het dan niet beter om voor een desktop pc te gaan? Als je een deftige game laptop wilt, mag je toch al diep beginnen rapen in de portemonnee :p
  • 1

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#3 mcrudox

mcrudox

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 222 berichten

Posted 08 May 2014 - 18:44

idd, ging zelf ook eerst een gaming laptop kopen maar onder de 1000 euro vond ik er geen (Wat is je budget btw). Heb dan een desktop zelf in elkaar gestoken voor veel minder geld en waarschijnlijk veel betere prestaties, heb het me nog geen 1 dag beklaagd :)

Dus als je de mogelijkheid hebt om een desktop te kopen, doe het! (zeker omdat je het enkel voor gaming zou gebruiken)
  • 1

There are two great things in your life....
One being the day you are born....

the other being boobs

#4 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 08 May 2014 - 18:51

What these men said. Ik heb zelf jaren laptops gebruikt door co-ouderschap etc, heb nu deze zomer een desktop ineengestoken en 2 schermen gekocht voor de 2 locaties waar ik woon omdat ik laptops gewoon kotsbeu was. Haven't regretted it yet. desktop gaat gwn de koffer in en mee :p Als je maar op 1 plaats woont dan is een desktop zeker aan te raden, zelfs ik gebruik eentje en ik verhuis elke week.

edit: idd @i7, u niks laten wijsmaken, i5 is meer dan genoeg om te gamen. Heb zelf een i5-4670K zitten en die werkt perfect voor wat ik doe.

Edited by Dr.Gordon, 08 May 2014 - 18:57.

• 0

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#5 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6363 berichten

Posted 08 May 2014 - 18:52

en geen i7, totaal niet nodig voor gaming. Maar bij die gamelaptops rammen ze dat er toch zo maar in zonder na te denken
  • 2

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#6 Tomba

Tomba

Crew

• Crew
  • 1073 berichten

Posted 08 May 2014 - 19:15

Als hij een gaming laptop zoekt, zal hij daar wel redenen voor hebben zeker? Dat heeft best wel enkele voordelen als je bereidt bent de meerprijs tov een desktop te betalen.

Ik heb een BTO ( bto.eu en notebooktotaal.nl ) en ben daar behoorlijk tevreden over. Een veel soberder uiterlijk dan de Alienwares van de wereld, maar ook een pak goedkoper zonder aan kracht in te boeten.
  • 0

#7 mcrudox

mcrudox

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 222 berichten

Posted 08 May 2014 - 19:34

M177s24, wil je hem vaak meenemen naar andere plaatsen of is het om thuis te laten staan?
  • 1

the other being boobs

#8 M177s34

M177s34

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 19 berichten

Posted 08 May 2014 - 19:54

Ik dacht eigenlijk aan de alienware 14' laptop. Mijn budget is €1000, een desktop is misschien mogelijk, maar dan heb ik wel suggesties nodig (+monitor!!)<p></p>

Edited by M177s34, 08 May 2014 - 20:04.

• 0

#9 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 08 May 2014 - 20:40

Ik dacht eigenlijk aan de alienware 14' laptop. Mijn budget is €1000, een desktop is misschien mogelijk, maar dan heb ik wel suggesties nodig (+monitor!!)<p></p>

Alienware zou ik niet doen. Veel te duur voor wat erin zit. BTO of MSI imo.

@Desktop: suggesties is snel gedaan als we ongeveer een prijs weten dat je wilt geven :)
  • 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#10 mcrudox

mcrudox

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 222 berichten

Posted 08 May 2014 - 21:32

voor die prijs (1000 euro) heb je een zeer goeie desktop voor die games imo, waarschijnlijk zullen er hier wel een paar rap eentje samenstellen voor jou. ;D
  • 0

the other being boobs

#11 Tomba

Tomba

Crew

• Crew
  • 1073 berichten

Posted 08 May 2014 - 22:56

Trouwens, als het maar voor het einde van het jaar is, kan je best nog een half jaar wachten, advies van vandaag is tegen dan al lang achterhaald.
  • 0

#12 Nightfire

Nightfire

Member

• Member
  • Pip
  • 80 berichten

Posted 09 May 2014 - 00:18

Trouwens, als het maar voor het einde van het jaar is, kan je best nog een half jaar wachten, advies van vandaag is tegen dan al lang achterhaald.

Dit advies zou ik als ik jou was ten harte nemen. Vraag het een paar weken voordat je het wilt aanschaffen nog eens en je krijgt een heel ander lijstje voor je neus. Prijzen veranderen, maar er wordt ook in rap tempo nieuwe hardware uitgebracht, waardoor een advies van vandaag over 6 maanden echt geld kan kosten.
  • 0

#13 M177s34

M177s34

Newbie

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 19 berichten

Posted 09 May 2014 - 11:38

Oke bedankt, tegen het einde van het jaar zal ik een nieuwe topic starten met hetzelfde onderwerp om dan advies te vragen.

Iedereen bedankt!!
  • 0

#14 belgianbonzai

belgianbonzai

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 621 berichten

Posted 09 May 2014 - 14:58

en geen i7, totaal niet nodig voor gaming. Maar bij die gamelaptops rammen ze dat er toch zo maar in zonder na te denken

Laptop i5 zijn geen quadcores. daarom dat ze er een i7 QM in steken.
  • 1

#15 SweetElephant

SweetElephant

Newbie

• Member
  • Pip
  • 12 berichten

Posted 14 May 2014 - 16:39

Ik heb zelf een MSI Stealth, zeer dun en ben er content van :)
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: laptop, gaming, kopen

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users