Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Stargate film reboot

Film

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 chesterfox40

chesterfox40

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2130 berichten

Posted 30 May 2014 - 14:27

Roland Emmerich de regisseur van de eerste Stargate film(1994) zou een reboot maken van de franchise. Hij zou een trilogie van films willen maken.

Zelf had ik liever een nieuwe serie gezien of een tv film om Atlantis af te sluiten maar een nieuwe filmreeks is ook goed.

http://www.nerdist.c...ing-a-comeback/
  • 0

PSN: chester__44 WII U: chesterfox40
twitter: @Chesterfox40

#2 marten

marten

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 121 berichten

Posted 30 May 2014 - 17:36

Roland Emmerich de regisseur van de eerste Stargate film(1994) zou een reboot maken van de franchise. Hij zou een trilogie van films willen maken.

Zelf had ik liever een nieuwe serie gezien of een tv film om Atlantis af te sluiten maar een nieuwe filmreeks is ook goed.

http://www.nerdist.c...ing-a-comeback/

Een vervolg op stargate universe zou ik ook wel best kunnen smaken: het seizoen 1 was echt slecht en weerhield me voor lange tijd om toch seizoen 2 te bekijken, maar seizoen 2 was nochtans echt goed.

Wel leuk dat ze terug naar het origineel gaan, hopelijk wordt het goed.
  • 0

#3 chesterfox40

chesterfox40

Unstoppable

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 2130 berichten

Posted 30 May 2014 - 21:29

Ik hoop dat ze universe volledig achterwege laten want dat was geen stargate imo(srry voor de fans).

Hopelijk kan deze reboot even succesvol worden als de recente star trek films.

Edited by chesterfox40, 30 May 2014 - 21:31.

• 0

#4 Vewen

Vewen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1102 berichten

Posted 30 May 2014 - 22:00

Mja, die man haat de series dus ik denk dat ze de series gewoon gaan negeren. Als dat waar is, dan heb ik absoluut geen interesse in de film. De meeste mensen die de originele film hebben gezien, hebben dat pas gedaan door de serie.
  • 0

Guild Wars 2: Alasah / Vewen

3DS friend code: 4184-2148-8148

PSN: VewenPS

#5 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3506 berichten

Posted 30 May 2014 - 23:13

Ik hoop dat ze universe volledig achterwege laten want dat was geen stargate imo(srry voor de fans).

Hopelijk kan deze reboot even succesvol worden als de recente star trek films.

het was zeker stargate. het probleem met universe was dat het verhaal in s1 enorm traag op gang kwam waardoor er al velen zijn afgehaakt. het begin van s2 had het ook nog maar eens ze op gang kwamen was het echt top. en door het universum reizen in een schip van de ancients had enorm veel potentieel maar ze hebben nooit de tijd gekregen om het te tonen. het is echt jammer want halfweg s2 werd die serie zo goed dat ze al bijna op gelijke hoogte zaten met SG en SGA en hadden ze de kans gekregen was het mss wel nog beter geworden.

Mja, die man haat de series dus ik denk dat ze de series gewoon gaan negeren. Als dat waar is, dan heb ik absoluut geen interesse in de film. De meeste mensen die de originele film hebben gezien, hebben dat pas gedaan door de serie.

en dan zwijgen we maar over het feit dat de mensen van stargate houden door de serie want de film was maar meh. het concept van de film was goed en dat is het dan ook want alles smeekt om een serie door de vele mogelijkheden die het geeft. neem de series weg en stargate was al lang vergeten imo
  • 0

#6 'Soul

'Soul

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2737 berichten

Posted 31 May 2014 - 10:23

en dan zwijgen we maar over het feit dat de mensen van stargate houden door de serie want de film was maar meh. het concept van de film was goed en dat is het dan ook want alles smeekt om een serie door de vele mogelijkheden die het geeft. neem de series weg en stargate was al lang vergeten imo

²

Khad dan liever een reboot gezien van de serie dan een film reboot.
  • 0

Amaducias, Lord of Darkness.

GW 2 ID: Soul.6572
3DS FC: 2191-7797-7252

#7 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1506 berichten

Posted 31 May 2014 - 10:33

Ik had ook liever een serie reboot gezien, maar pakken wat je pakken kunt! Er is geen reden waarom de films niet heel erg goed kunnen zijn. Misschien vergroot hierdoor terug de interesse van het publiek en komt er een nieuwe serie er na, we zien wel.

Ik hoop alleen maar dat ze geen bimbo casten voor Carter :( Als ze niet overkomt als een intelligente, straffe madam is het om zeep.

Ik vond Universe echt verschrikkelijk in het begin, maar op het einde zag je inderdaad wel dat er heel veel potentieel in zat. 't Was ook gewoon iets helemaal anders dan de relatief luchtige SG-1 en SG-A.
  • 0
"Also, I can kill you with my brain."

#8 chesterfox40

chesterfox40

Unstoppable

• Topic Starter
  • Clan Rookie
  • 2130 berichten

Posted 31 May 2014 - 13:15

Ik had ook liever een serie reboot gezien, maar pakken wat je pakken kunt! Er is geen reden waarom de films niet heel erg goed kunnen zijn. Misschien vergroot hierdoor terug de interesse van het publiek en komt er een nieuwe serie er na, we zien wel.

Ik hoop alleen maar dat ze geen bimbo casten voor Carter :( Als ze niet overkomt als een intelligente, straffe madam is het om zeep.

Ik vond Universe echt verschrikkelijk in het begin, maar op het einde zag je inderdaad wel dat er heel veel potentieel in zat. 't Was ook gewoon iets helemaal anders dan de relatief luchtige SG-1 en SG-A.

Aangezien Roland Emmerich de series niet moest denk ik dat hij enkel O'Neill en Daniel Jackson zal gebruiken.
  • 0

#9 Anneleen

Anneleen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1506 berichten

Posted 31 May 2014 - 15:36

Aangezien Roland Emmerich de series niet moest denk ik dat hij enkel O'Neill en Daniel Jackson zal gebruiken.

Ah, ik wist niet dat Teal'c en Carter niet in de film zaten, heb die eigenlijk nooit gezien :) Jammer dan!
  • 0
"Also, I can kill you with my brain."

#10 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7018 berichten

Posted 31 May 2014 - 19:27

Ik vond de series stukken beter dan de film. Universe heb ik wel nooit gezien vanwege de negatieve kritiek.
  • 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#11 Vewen

Vewen

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1102 berichten

Posted 31 May 2014 - 19:54

Ah, ik wist niet dat Teal'c en Carter niet in de film zaten, heb die eigenlijk nooit gezien :) Jammer dan!

Teal'c zou ook nooit gekund hebben, die ontmoeten das voor de eerste keer tijdens de eerste aflevering. Carter zou wel gekund hebben, maar het was zeker een *mooie* aanwinst voor de serie!

Ik vond de series stukken beter dan de film. Universe heb ik wel nooit gezien vanwege de negatieve kritiek.

Goh ja, het was vooral anders en daarom heeft het wel even geduurd om hun weg te vinden. Echt jammer, want zeker de tweede helft van seizoen 2 kon ik echt wel goed pruimen. Eindelijk de juiste mix tussen de drama, maar dan toch terug science fiction zoals we dat gewoon waren. Het is gewoon frustrerend om nooit een antwoord te gaan krijgen op een aantal verhaalpunten, zoals de missie van de Destiny, hoe die ene verdwenen was die in die stoel gezeten heeft, wie die mysterieuze toren had gebouwd op die ene planeet, wat die aliens gedaan hadden met dat ene meisje, enz...

Edited by Vewen, 31 May 2014 - 19:55.

• 0

Guild Wars 2: Alasah / Vewen

3DS friend code: 4184-2148-8148

PSN: VewenPS

#12 bertenburny

bertenburny

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1329 berichten

Posted 02 June 2014 - 09:43

ik vermoed dat ze met universe wat meer a la battlestar galactica wouden doen, scyfy met drama en een straf verhaal e.d., alleen hebben ze het t eerste seizoen serieus verkloot, het was gewoon te saai en langgerekt, en toen ze wat meer op de scyfy focusten werd de serie gecanceld

klinkt wel interessant revive van de film, als ze er een trilogie van maken kan er nogwel iets goed van komen denk k
  • 0

ESO: Haze Ramoran Dunmer Dragonknight Tank/Dps - Smoked-Da-Herb Saxheel Templar Dps/Healer

GW2: Shiva Snowblade (Norn Thief) - Haze Hawkeye (Asura Warrior) - Mashira Barbarois (Charr Engi) - Glau Northrenlight (Norn Guard)
'http://bertenburny.d...ntart.com/'

#13 Franneke

Franneke

On a roll

• Clan Rookie
  • 365 berichten

Posted 02 June 2014 - 11:31

Ow jammer dat het een series van films zou worden, ik had ook, zoals het merendeel hier, een reboot van de series gehad.
Och ja afwachten wat het brengt.
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: Film

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users