Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Bezoekers lokken

bezoekers website lokken

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 snoepertje

snoepertje

Member

• Member
  • Pip
  • 84 berichten

Posted 09 June 2014 - 14:50

Hallo,
Ik zit met een probleem.
Ondertussen ben ik al bijna een jaar bezig aan het ontwerp van een text-based paardenspel.
Dit na dat een ander, zeer geliefd onder kinderen, paardenspel de lucht uit gegaan was.
Echter haal ik maar de helft van de serverkosten uit de website uit, dit doe ik met advertenties.
Hebben jullie tips om dit te verbeteren?
Mvg,
Kristof
  • 0

#2 PureBE

PureBE

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 179 berichten

Posted 09 June 2014 - 16:52

Mag ik de website is zien. Maak er een bit.ly url van ofzo om geen ban/warning hier te krijgen. Hoeveel kost de server en ik neem aan dat je adsense gebruikt op de website? Is de site alleen in nederlandse versie of ook andere talen ? Als hij nog niet in andere talen is er al over gedacht ? Voor meer bezoekers is het meestal seo, link building, advertenties,...
  • 0

#3 snoepertje

snoepertje

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 84 berichten

Posted 09 June 2014 - 17:24

De website waarover ik het heb: http://bit.ly/Ss5Xpr

De website is enkel Nederlandstalig, en ik zie het als onmogelijk om in de tijdspanne die ik krijg van het financieel gedeelte (wat niet bij mij ligt) om dit te gaan vertalen, ook omdat de website nog lang niet volledig af is.
  • 0

#4 Varengas

Varengas

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 678 berichten

Posted 09 June 2014 - 17:59

Je gebruikt geen dingen zoals Google Analytics?
Qua SEO ga je zeer laag scoren: de HTML die er nu is gaat je zeer laag plaatsen (ik wil niemand beledigen, maar wat er nu staat is van de pre 2000 periode. Hiermee bedoel ik veel invalid HTML waaronder zelfs tags die niet meer worden gebruikt). Ook is er bijna geen inhoud waar google zich op gaat kunnen baseren.

Als de website meer op punt staat kan ik voorstellen om een AdWords campagne te starten om zo te proberen meer publiek te trekken.
  • 1

#5 PureBE

PureBE

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 179 berichten

Posted 10 June 2014 - 17:04

Hoeveel unieke bezoekers heb je nu maandelijks? En welke tool gebruik je ? Ik raad google analytics aan en awstats af...
Voor de hosting heb je een shared-semi-vps-dedicated-cloud ?
Als je al een dedicated hebt gebruik je hem ook nog voor andere sites anders zou ik eerder met iets goedkoper beginnen..
Uw on page seo is inderdaad niet goed elke pagina heeft dezelfde meta description en daar straft google u voor. Je kunt ook H1,H2 tags enz gebruiken.
De meta keywords zijn niet meer belangrijk.
Op de screenshots pagina is de 2de screenshot niet uitgesneden. Op de statistieken en vragen pagina staat nog niks. Titels mogen langer zijn bv voor de homepagina Horse Utopia - Online tekst paardenspel .. En voor de andere paginas zou ik voor de titel eerst de naam van de pagina zetten en niet altijd Horse Utopia eerst en ik zou ook geen middelpunt gebruiken bv; Horse Utopia ° Statistieken naar Statistieken - Horse Utopia. Gebruik google webmaster tools, het laat u weten als ge duplicate content hebt, te korte/lange titels, en meer https://www.google.c...ools/home?hl=nl
  • 0

#6 snoepertje

snoepertje

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 84 berichten

Posted 11 June 2014 - 16:56

beste,
Wegens ruzie ben ik weggekatapulteerd van mijn eigen code, de persoon die al het financiele deed is gaan lopen met mijn code, het enige bewijs dat ik heb is dat ze op facebook toegeevd dat ik de code heb geschreven, maar dit lijkt mij niet genoeg.
Het is jammer dat het zo moet lopen en eerlijk gezegd ben ik blij dat ik er niet echt heel veel tijd in heb gestoken.
  • 0

#7 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 13 June 2014 - 10:51

Dat heb ik nog eens gehoord een paar maanden terug.

Edit: http://www.4gamers.b...ts/#entry239472
  • 3

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#8 valies

valies

Crew

• Crew
  • 8825 berichten

Posted 13 June 2014 - 13:50

Sherlock rafbanaan
  • 1

PSN valies - 3DS 1908-2322-5163 - twitter @valies
As long as people continue to pursue the meaning of freedom, they will never cease to be o/
Baka!

#9 snoepertje

snoepertje

Member

• Topic Starter
  • Member
  • Pip
  • 84 berichten

Posted 19 June 2014 - 10:25

Rafbanaan, inderdaad, ik dacht dat alles weer opgelost was, tot plots zei besliste om met alles te gaan lopen.

Ach, het kan me allemaal al niet veel meer schelen, zo goed was me code niet en ik maak wel een nieuw project xd
  • 0

Also tagged with one or more of these keywords: bezoekers, website, lokken

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users