Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Rise of the Tomb Raider

Xbox One

• Please log in to reply
59 replies to this topic

#1 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 09 June 2014 - 18:38

1gbe.png

Platform: Exclusief
Release: 2015
Ontwikkelaar: Crystal Dynamic Uitgever: Microsoft
Twitter:

Members met dit spel:

8vhu.png

4Gamers review: Momenteel geen.
Metacritic: TBA
Internationale reviews:
Onze leden geven dit spel: ... op 100 (0 member review)

• 0
Geplaatste afbeelding gamer, gamertag: Dae Jim
Volg me op Twitter voor nieuws en Xbox weetjes!

#2 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 09 June 2014 - 22:50

Geplaatste afbeelding
  • 0

#3 vgthomas

vgthomas

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 670 berichten

Posted 09 June 2014 - 22:53

Ze zie er weer verdomd lekker uit :wub:

• 1
Eternal Child

Spoiler

#4 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 12 June 2014 - 14:42

De eerste artwork, waaruit we enkele dingen kunnen halen.

-Sneeuw omgevingen
-Terug gevechten met wildlife (nu een beer)
-De boog is back

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
  • 0

#5 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2020 berichten

Posted 12 June 2014 - 14:55

De boog :-) Is altijd 1 van mijn favoriete wapens geweest, zowel bij Tomb Raider, als bij andere games :-)

eerste foto ziet ze er wel bad ass uit ^^
  • 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#6 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 12 June 2014 - 14:56

De boog :-) Is altijd 1 van mijn favoriete wapens geweest, zowel bij Tomb Raider, als bij andere games :-)

eerste foto ziet ze er wel bad ass uit ^^

Online vond ik het ding wat te sterk maar in de Single Player was het ook men meest gebruikte wapen :cool:
Zo'n beetje de stealth indian uithangen is altijd leuk!
  • 1

#7 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 12 August 2014 - 14:39

De strijd met Uncharted kan beginnen, Rise of the Tomb Raider is exclusief voor Xbox One!

41f4b5ef-5c87-4489-bc5c-c1d9534cbfe0.jpg

• 0

#8 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 12 August 2014 - 14:42

Laten we hopen dat de mensen met hun portefeuille stemmen en het spel massaal links laten liggen.

• 2

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#9 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2922 berichten

Posted 12 August 2014 - 14:48

Lame. 'nuff said... :(

• 3

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#10 Franneke

Franneke

On a roll

• Clan Rookie
  • 365 berichten

Posted 12 August 2014 - 14:58

Lame. 'nuff said... :(

What she said.... :(
  • 2

#11 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:04

Natuurlijk zal het veel gamers teleurstellen maar dan koop je simpelweg een Xbox One.

Meesterzet van Microsoft om tegengewicht te bieden voor Uncharted.

• 0

#12 Landon144

Landon144

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:06

Domste zet ooit.

-Tomb Raider verkocht volgens Square Enix onder de verwachtingen, TOT de Steam Summer Sales 2013 (PC)

-Tomb Raider Definitive Edition verkocht veel beter op PS4 dan op Xbox One

Met andere woorden, Microsoft is gewoon hopeloos geworden en betaald wellicht in de miljoenen om de ene franchise na de andere exclusief voor Xbox te maken.

• 5

Guild Wars 2: Riselight.3695

3DS: 2036-7723-8284

Steam: Landon144

#13 Dr.Gordon

Dr.Gordon

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 5011 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:10

Natuurlijk zal het veel gamers teleurstellen maar dan koop je simpelweg een Xbox One.

Ik ben teleurgesteld maar ik wacht wel, TR en MCC waren de enige interessante games dat ik gezien heb daarnet en die komen toch naar pc uiteindelijk. Geen probleem hoor, ik heb geduld. Voor die 2 games koop ik geen console. Het enige wat MS hiermee bereikt is gamers nog meer vervreemden van de xbox die het sowieso al niet echt denderend doet.

Edited by Dr.Gordon, 12 August 2014 - 15:12.

• 2

Steam ID: Dr.Gordon - PSN: Dr_Gordon17
Cooler Master MasterCase Maker 5 | Gigabyte Aorus X470 Ultra Gaming  AMD Ryzen 5 2600X | NZXT Kraken X52 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1070 | XFX 550 | Corsair Vengeance 16 Gb | Crucial MX300 525 Gb SSD | Seagate 1TB HDD | PS4

#14 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7074 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:11

Of je negeert simpelweg de game en je koopt Uncharted. ;)

Ik vrees dat door dit soort belachelijke exclusiviteitsdeals er meer fans een afkeer krijgen van de reeks, dan dat er gamers effectief een Xbox One voor kopen.

Vg247 heeft overigens al bevestigd dat de exclusiviteit maar tijdelijk is, dus de gamers die er een X1 voor kopen worden uiteindelijk ook weer misleid.

Wat het woord meesterzet betreft: eens benieuwd of je dat woord ook in de mond zou nemen als Sony Mass Effect 4 exclusief zou maken voor de PS4. Dan zou je misschien beseffen hoe moneyhatting op multiplatform franchises die ontstaan zijn op een ander platform enkel maar gamers tegen elkaar opzet, en uiteindelijk voor geen enkele gamer een meerwaarde is.

• 4

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#15 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12906 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:11

Meesterzet? Moest Tomb Raider dan nog eens aan de kwaliteit geraken van Uncharted dan zou ik je nog gelijk geven.

Ik wacht het wel uit tot het uiteindelijk naar de pc komt.

• 2

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#16 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:15

Als dat een meesterzet is voor MS zitten ze daar met een groot intelligentieprobleem. Voor een meesterzet moet je meer kunnen dan geld gooien.

• 2

死んでください

#17 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:16

Dat kan Tomb Raider in zijn huidige staat nooit. Het is een cultnaam, maar niet meer die blockbuster die Uncharted nu wel is. Sony-volk gaat nooit overstappen naar Xbox One voor Tomb Raider. Als ze dat geloven bij MS, dan geloven ze nog in sprookjes.
  • 0
Suit up!

#18 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:21

Of je negeert simpelweg de game en je koopt Uncharted. ;)

Ik vrees dat door dit soort belachelijke exclusiviteitsdeals er meer fans een afkeer krijgen van de reeks, dan dat er gamers effectief een Xbox One voor kopen.

Vg247 heeft overigens al bevestigd dat de exclusiviteit maar tijdelijk is, dus de gamers die er een X1 voor kopen worden uiteindelijk ook weer misleid.

Wat het woord meesterzet betreft: eens benieuwd of je dat woord ook in de mond zou nemen als Sony Mass Effect 4 exclusief zou maken voor de PS4. Dan zou je mss beseffen hoe moneyhatting of multiplatform franchises die ontstaan zijn op een ander platform enkel maar gamers tegen elkaar opzet, en uiteindelijk voor geen enkele gamer een meerwaarde is.

Of het nu Sony, Microsoft of als mooi voorbeeld Nintendo (Bayonetta 2 en Devil's Third) is dat games opkoopt maakt mij niet uit. Dat is deel van de gaming industrie en zal altijd blijven.

Microsoft weet gewoon dat Uncharted een grote Playstation game is voor 2015 en zet daar tegen Tomb Raider. Een slimme zet want het zal zeker gamers doen twijfelen om toch maar een Xbox One te kopen, vooral als je de verdere line-up van Xbox One bekijkt. Tomb raider is een grote naam en de studio is goed in zijn vak, geen slechte investering van Microsoft/

Mochten de geruchten van Crash Bandicoot waar zijn ga ik ook niet in het Playstation forum posten hoe schandalig Sony is. Part of the business Geo.

Meesterzet? Moest Tomb Raider dan nog eens aan de kwaliteit geraken van Uncharted dan zou ik je nog gelijk geven.

Ik wacht het wel uit tot het uiteindelijk naar de pc komt.

Dat het beter of slechter gaat worden dan de komende Uncharted weten we niet.

Maar we gaan nu toch niet beweren dat Tomb Raider slecht is hé, Xbox One gaat er een top game bij hebben. Dat is een zekerheid.

Dat kan Tomb Raider in zijn huidige staat nooit. Het is een cultnaam, maar niet meer die blockbuster die Uncharted nu wel is. Sony-volk gaat nooit overstappen naar Xbox One voor Tomb Raider. Als ze dat geloven bij MS, dan geloven ze nog in sprookjes.

Daar ben ik nog niet zo zeker van, vooral oudere gamers kennen nog steeds Tomb raider beter dan Uncharted. Gamers die van de PS3/Xbox360 tijd komen niet, akkoord.

• 0

#19 Landon144

Landon144

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:21

Een slimme zet want het zal zeker gamers doen twijfelen om toch maar een Xbox One te kopen

Als je me gisteren zou vragen of ik ooit een Xbox One zal kopen, had ik nee gezegd, als je het me nu opnieuw zou vragen, blijft mijn antwoord nog altijd nee.

• 2

Guild Wars 2: Riselight.3695

3DS: 2036-7723-8284

Steam: Landon144

#20 Dae Jim

Dae Jim

Member

• Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 6497 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:23

Als je me gisteren zou vragen of ik ooit een Xbox One zal kopen, had ik nee gezegd, als je het me nu opnieuw zou vragen, blijft mijn antwoord nog altijd nee.

Jou mening is niet de mening van andere of van alle andere die hier nog teleurgesteld of kwaad komen posten.

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: Xbox One

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users