Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Rise of the Tomb Raider

Xbox One

• Please log in to reply
59 replies to this topic

#21 YoniVL

YoniVL

Crew

• Crew
  • 4424 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:25

Of het nu Sony, Microsoft of als mooi voorbeeld Nintendo (Bayonetta 2 en Devil's Third) is dat games opkoopt maakt mij niet uit. Dat is deel van de gaming industrie en zal altijd blijven.

Microsoft weet gewoon dat Uncharted een grote Playstation game is voor 2015 en zet daar tegen Tomb Raider. Een slimme zet want het zal zeker gamers doen twijfelen om toch maar een Xbox One te kopen, vooral als je de verdere line-up van Xbox One bekijkt. Tomb raider is een grote naam en de studio is goed in zijn vak, geen slechte investering van Microsoft/

Mochten de geruchten van Crash Bandicoot waar zijn ga ik ook niet in het Playstation forum posten hoe schandalig Sony is. Part of the business Geo.

Dat het beter of slechter gaat worden dan de komende Uncharted weten we niet.
Maar we gaan nu toch niet beweren dat Tomb Raider slecht is hé, Xbox One gaat er een top game bij hebben. Dat is een zekerheid.

Je gaat wel paar keer de mist in hier. Om te beginnen wordt Bayonetta 2 enkel gemaalt omdat Nintendo zich er achter heeft gezet. No Nintendo = no Bayonetta 2, terwijl Tomb Raider sowieso zou gemaakt zijn. Ivm Crash: dat is een immens Sony-gezicht dat multiplat is gegaan, maar zijn beste periode kende hij enkel bij Sony en zonder Sony zou er ongetwijfeld geen nieuwe Crash komen. Er is een verschil tussen steunen van titels, zodat ze er kunnen komen en een titel die er sowieso zou komen tijdelijk opkopen.
  • 5
Suit up!

#22 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:25

Xbox One gaat er een top game bij hebben. Dat is een zekerheid.

Fout. De game was al aangekondigd en in ontwikkeling voor Xbox One, PC en PS4. Het enige gevolg van deze deal is dat pc- en PS4-gamers (tijdelijk) een game MINDER krijgen.

• 0

Steam: Ge0force

PSN: Ge0force2008

#23 Landon144

Landon144

On a roll

• Member
  • PipPip
  • 335 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:27

Jou mening is niet de mening van andere of van alle andere die hier nog teleurgesteld of kwaad komen posten.

Als je de verscheidende sociale media zou volgen waar Crystal Dynamics hun deal met Microsoft hebben aangekondigd (de blog post op Tumblr bijvoorbeeld) dan kan je duidelijk in de comments lezen dat het grootste deel van de fanbase hier totaal niet tevreden mee is en hiervoor helemaal geen Xbox One in huis willen halen, integendeel, ze roepen op voor een boycot tegen over Microsoft / Square Enix / Crystal Dynamics.

Edited by Landon144, 12 August 2014 - 15:28.

• 1

Guild Wars 2: Riselight.3695

3DS: 2036-7723-8284

Steam: Landon144

#24 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:32

Jou mening is niet de mening van andere of van alle andere die hier nog teleurgesteld of kwaad komen posten.

Nochtans zal (buiten landon) Gordon, Geo, raf, yoni en ik hiervoor speciaal geen X1 kopen, ook al hadden we het zeer graag TR op release kunnen spelen. Nudat het zeker te weten is gekomen dat het toch maar een timed exclusive is zie ik al zeker geen reden om hiervoor een X1 te kopen.

Zijn mening is misschien niet van de toekomstige posters, maar als ik het eens bekijk kan ik al raden wat de meesten zullen doen.

• 1

死んでください

#25 Eveliciouz

Eveliciouz

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2921 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:32

Als je me gisteren zou vragen of ik ooit een Xbox One zal kopen, had ik nee gezegd, als je het me nu opnieuw zou vragen, blijft mijn antwoord nog altijd nee.

Ik deel nochtans die mening volledig want een xboxcontroller ligt me gewoon niet en zal me ook nooit liggen (en ja talloze keren een kans gegeven).  Ik heb niets tegen Xbox (of MS) maar dit is gewoon een schandalige zet omdat TR groot geworden is dankzij PS en PC.

Had deze game nooit bestaan op PS en altijd xbox geweest hoorde ge mij niet klagen ze.

Edited by Eveliciouz, 12 August 2014 - 15:35.

• 2

Live. Love. Laugh.

PSN Evilienn .:. Twitter evelienn .:. Twitch Eveliciouz

#26 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:38

Op zich is het slim van Microsoft, maar uiteraard gaat niet iedereen daar blij mee zijn. Eenvoudigste voor die mensen blijft om met hun portefeuille te reageren. Er zullen altijd mensen zijn die toch de overstap zullen zetten, maar een uitgever of ontwikkelaar kan hiermee ook behoorlijk wat woede op de hals halen en dat lijkt toch enigszins te gebeuren in dit geval.

Microsoft kan enkel maar zoveel mogelijk aandacht hieraan proberen geven zodat mensen denken dat de game enkel op hun console verschijnt en dat is zakelijk ook de beste zet. Vooral Square Enix lijkt hiermee zichzelf in de voet te schieten, want zij zullen heel wat kritiek te verduren krijgen, want ze hebben al meermaals gezegd dat ze meer willen verkopen en dan is dit type deal een heel negatieve imagozet

• 0

#27 Elegy

Elegy

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3402 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:41

Na een half jaar een jaar naar PS4 & PC ;) Zou me echt verbazen mocht dit een Xbox One exclusive blijven.

• 0
Fire and Blood.

#28 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 12 August 2014 - 15:57

Microsoft kan enkel maar zoveel mogelijk aandacht hieraan proberen geven zodat mensen denken dat de game enkel op hun console verschijnt en dat is zakelijk ook de beste zet. Vooral Square Enix lijkt hiermee zichzelf in de voet te schieten, want zij zullen heel wat kritiek te verduren krijgen, want ze hebben al meermaals gezegd dat ze meer willen verkopen en dan is dit type deal een heel negatieve imagozet

Inderdaad, dit soort deals is enkel goed om mensen op stang te jagen. TR fans die op pc of PS gamen zijn nu al furieus, en de beperkte groep gamers die vanwege deze deal een Xbox One kopen zullen ook behoorlijk pissed zijn als de game even later toch op andere platforms verschijnt.

Zowel het imago van Square Enix/Crystal Dynamics als van Microsoft heeft een flinke deuk gekregen, en dat is wel het laatste wat die twee bedrijven momenteel nodig hebben.

• 3

#29 Sakurasou

Sakurasou

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2111 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:01

Z.A.L.I.G! Tjah, slimme zet inderdaad. Je kan het hun ook niet echt verwijten. Ze hebben Sony om tegen te concureren en Sony loopt op dit moment enorm voor.
ze kunnen moeilijk blijven zitten en niks doen, hè. Wil je de game meteen spelen koop u nen X1, wil je het later spelen wacht me u ps4.
  • 0
We get lost in our own romance

#30 quinten7055

quinten7055

Unstoppable

• Clan Rookie
  • 2018 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:08

Ik ben zeer teleurgesteld in wat ms nu doet, maar daarvoor ga ik nog steeds geen Xbox one kopen, zolang de mogelijkheid er is dat de exclusiviteit tijdelijk is blijf ik hopen op een ps4 versie,  Het is niet hun eerste en zeker niet hun laatste exclusiviteit die ze verliezen doordat de koopcijfers te laag zijn. Kijk naar titenfall 2 die misschien naar ps4 komt, of plants vs zombies, die ondertussen ook zijn intrede doet deze maand.

Ms, wil de gamers gewoon even op stang jagen, maar verliezen uiteindelijk toch de slag.

• 0
<p><span style="color:#ff0000;">Psn: Fred_wemel,</span> <span style="color:#40e0d0;">Friendcode: 2380-3632-052</span><br><span style="color:#ff0000;">"Oh look, another visitor. Stay awhile... Stay FOREVER!" kamiccello</span>

#31 MrMareen

MrMareen

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:10

Als ik hier even doorlees lijkt Microsoft al geslaagd in hun opzet :)

• 0

#32 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12905 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:13

Afgunst en niemand die hiervoor een Xbox One gaat kopen? Inderdaad, het lijkt me geslaagd.

• 6

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#33 Naradia

Naradia

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1577 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:15

Op zich is het slim van Microsoft, maar uiteraard gaat niet iedereen daar blij mee zijn. Eenvoudigste voor die mensen blijft om met hun portefeuille te reageren. Er zullen altijd mensen zijn die toch de overstap zullen zetten, maar een uitgever of ontwikkelaar kan hiermee ook behoorlijk wat woede op de hals halen en dat lijkt toch enigszins te gebeuren in dit geval.

True, maar hangt af van het geld dat ze gekregen hebben. Dat SE financieel in de problemen zit, is algemeen geweten, dus mss hebben ze door dit geld nu wel wat meer ademruimte gekregen :/

• 0
Dust of a star is forever

#34 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:15

Inderdaad, ondertussen heeft iedereen hier al een xbox one gekocht.

Sinds wanneer is mensen irriteren slagen in hun opzet? Als ik crew van 4G wil worden en ik doe dat door papfles te kloten, en die wordt dan enorm geïrriteerd, ben ik dan in mijn opzet geslaagd? Kans is groot dat'k gewoon poepeklets krijg hoor.

Edited by Hybride Zalm, 12 August 2014 - 16:17.

• 4

死んでください

#35 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6638 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:19

Sinds wanneer is mensen irriteren slagen in hun opzet? Als ik crew van 4G wil worden en ik doe dat door papfles te kloten, en die wordt dan enorm geïrriteerd, ben ik dan in mijn opzet geslaagd? Kans is groot dat'k gewoon poepeklets krijg hoor.

Kan je ook gewoon krijgen door het te vragen hoor

• 3

#36 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:21

Kan je ook gewoon krijgen door het te vragen hoor

me_gusta_meme_cut_out-rad9ee714990d41ae9

• 2

死んでください

#37 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:26

True, maar hangt af van het geld dat ze gekregen hebben. Dat SE financieel in de problemen zit, is algemeen geweten, dus mss hebben ze door dit geld nu wel wat meer ademruimte gekregen :/

Maar hoeveel geld lopen ze mis door enerzijds 80% van de core gamers uit te sluiten, en anderzijds vanwege de imagodeuk die ze hierdoor oplopen? 

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze er serieus hun broek aan scheuren, zodat 3rd party studio's in 't vervolg twee keer nadenken voor ze exclusiviteitsdeals sluiten rond sequels op multiplatform games.

• 0

#38 MrMareen

MrMareen

Newbie

• Member
  • Pip
  • 22 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:26

De gamers dat aan het klagen zijn, zijn die die al gekozen hebben. Ik denk dat het doelpubliek de mensen zijn die nog geen next gen hebben.

Uiteindelijk is dat het doel imo. Dat ze PS4 eigenaars aan het twijfelen kunnen brengen is dat mooi meegenomen voor hen, maar ik denk niet dat dat hun uiteindelijke doel is.

Ik vind het persoonlijk ook jammer dat het al dan niet tijdelijk exclusive is, want als deze verkopen tegenvallen, zal er wss ook geen vervolg meer op komen.

We zien wel hoe het verder loopt :)

• 0

#39 Hybride Zalm

Hybride Zalm

Unstoppable

• Member
  • PipPipPip
  • 2722 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:30

De gamers dat aan het klagen zijn, zijn die die al gekozen hebben. Ik denk dat het doelpubliek de mensen zijn die nog geen next gen hebben.

Uiteindelijk is dat het doel imo. Dat ze PS4 eigenaars aan het twijfelen kunnen brengen is dat mooi meegenomen voor hen, maar ik denk niet dat dat hun uiteindelijke doel is.

Ik vind het persoonlijk ook jammer dat het al dan niet tijdelijk exclusive is, want als deze verkopen tegenvallen, zal er wss ook geen vervolg meer op komen.

We zien wel hoe het verder loopt :)

Heb je misschien een punt, maar het is ten eerste al een timed exclusive. Dus mensen zullen eerder kijken naar de permanente exclusives. Als het dan uiteindelijk blijkt dat ze Uncharted én TR kunnen spelen zie ik geen reden om een Xbox One te kopen buiten het feit dat je een paar maanden eerder kunt spelen. Er zullen wel een paar zijn die een X1 zullen kopen omdat ze niet kunnen wachten, maar de vraag is of het genoeg zal zijn om er winst uit te kunnen halen. MS zal wel een pak hebben betaald daarvoor, en voor hetzelfste geld zouden ze het kunnen uitgegeven hebben aan iets dat niet timed-exclusive is.

*edit

Toch full exclusive? Bummer. Dan toch maar geen TR.

Edited by Hybride Zalm, 12 August 2014 - 16:36.

• 0

死んでください

#40 Ge0force

Ge0force

Nieuwe Man

• Crew
  • 7068 berichten

Posted 12 August 2014 - 16:32

Een redacteur van Kotaku heeft al netjes neergeschreven waarom dit een slechte zaak is voor iedereen, en dan in het bijzonder voor Crystal Dynamics:

http://www.kotaku.co...ake-tomb-raider

• 1

Also tagged with one or more of these keywords: Xbox One

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users