Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Splatoon (4x4 mp paintball shooter)

wiiU

• Please log in to reply
106 replies to this topic

#101 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12582 berichten

Posted 21 July 2017 - 19:00

is de SP ietswa tof? (als in gelijk de eerste game)...

Jammer dak moet wachten tot den maandag omdat GM nog niks binnen had gisteren -.-

GM had de releasedatum verzet naar 22 juli wegens 21 juli. Bart Smit verkocht gewoon de dag ervoor  :p

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

#102 omegahealer

omegahealer

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 194 berichten

Posted 22 July 2017 - 09:57

GM had de releasedatum verzet naar 22 juli wegens 21 juli. Bart Smit verkocht gewoon de dag ervoor  :p

yeah -.- enkel had al fully paid pre order staan urgh -.- en ik ga niet vrijwillig naar antwerpen in het weekend zenne -.- maandag na het werk deze maar gaan ophalen dan.

• 0

#103 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3450 berichten

Posted 22 July 2017 - 14:56

dreamland verkoopt het voor 49,99. geen idee waarom je er 10 euro meer zou voor geven. 

• 0

#104 omegahealer

omegahealer

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 194 berichten

Posted 23 July 2017 - 00:53

dreamland verkoopt het voor 49,99. geen idee waarom je er 10 euro meer zou voor geven. 

gemakzucht + dreamland niet gemakkelijk bereikbaar vergeleken met de GM waar ik elke dag voorbij kom

• 0

#105 hatetn

hatetn

Wannabe-Spambear

• Member
  • PipPipPip
  • 3450 berichten

Posted 23 July 2017 - 03:35

gemakzucht + dreamland niet gemakkelijk bereikbaar vergeleken met de GM waar ik elke dag voorbij kom

tegenwoordig kun je thuis laten leveren via collishop. dan heb je alle gemakzucht van de wereld en de betere prijs. sinds je hierboven zit te klagen dat je het niet kan spelen tot maandag zal het toch zijn dat je er niet iedere dag langskomt of je had het vandaag. 

• 0

#106 omegahealer

omegahealer

Gettin warmed up?

• Member
  • PipPip
  • 194 berichten

Posted 23 July 2017 - 10:16

tegenwoordig kun je thuis laten leveren via collishop. dan heb je alle gemakzucht van de wereld en de betere prijs. sinds je hierboven zit te klagen dat je het niet kan spelen tot maandag zal het toch zijn dat je er niet iedere dag langskomt of je had het vandaag. 

allee, elke werkdag dan maar...

en als ge dat al klagen noemt, ben je precies niets gewoon, eerder een expressie van ongeduld...

En de collishop heeft nog nooit een deftige levering gedaan hier, dermee dak het ook niet gebruik. (gemiddeld een week moeten wachten elke keer, dus het zou nog altijd later zijn dan gewoon wachten tot maandag.).

+ ik heb nog altijd geen antwoord gehad op de vraag of de SP gelijk Splatoon 1 is...

• 0

#107 rafbanaan

rafbanaan

Crew

• Crew
  • 12582 berichten

Posted 27 July 2017 - 12:13

Geweldig spel, maar ik erger mer wel dood aan het feit dat je steeds die intro moet bekijken wanneer je opstart... 

Cba welke modes en mappen er nu zijn. Ik zie het wel als ik speel.

• 0

PSN ID/STEAM ID/ORIGIN ID: Tha_soh

Xbox Live ID: Tha soh

The 4Gamers PC-build generator

Also tagged with one or more of these keywords: wiiU

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users