Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Algemeen Hardware Nieuws

Hardware Nieuws

• Please log in to reply
103 replies to this topic

#101 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6239 berichten

Posted 12 April 2018 - 22:24

Is 4Tech officieel dood?

Zo lijkt het toch ja

Enerzijds wel begrijpbaar, veel nieuws kwam best wat later dan andere sites.

Wel spijtig

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#102 DethStryke

DethStryke

Newbie

• Member
  • Pip
  • 16 berichten

Posted 16 April 2018 - 07:04

Zo lijkt het toch ja

Enerzijds wel begrijpbaar, veel nieuws kwam best wat later dan andere sites.

Wel spijtig

"Lijken" deed het al langer, met nog enkele stuiptrekkingen, vandaar mijn vraag of het ook officieel was. Dan kan er misschien best een statement volgen om dat uit te klaren :)

Idd wel spijtig, maar ik begrijp ook wel dat er publiek moet zijn om die artikels te lezen. De barometer hier is toch wel de reacties op de artikels, en 't was hier altijd redelijk kalm, de laatste tijd zelfs bijna doods.

Zelf ben ik geen schrijver, maar een lezer ;)

Ik volg nog enkele tech-sites, en dit is zeker niet de enige die ten onder gaat.

• 0

#103 papfles

papfles

Crew

• Administrator
  • 6634 berichten

Posted 16 April 2018 - 11:14

4Tech is inderdaad niet meer houdbaar. Er is niet op te boksen tegen sites als Tweakers en hardware.info op lokaal vlak, dus het was wat vechten tegen de bierkaai.

De toekomstplannen liggen elders, maar daar moeten we eerst intern nog uitsluitsel over hebben, dus daar heb ik nog geen feedback over.

• 1

#104 DethStryke

DethStryke

Newbie

• Member
  • Pip
  • 16 berichten

Posted 16 April 2018 - 12:05

Misschien bij die interne bespreking ook even opnemen dat de http://www.4esports.net/ook nog altijd online staat (en mogelijk host-kosten betaald worden)  ^^

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: Hardware, Nieuws

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users