Springen naar inhoud

4gamers.be

Foto

Het Hardware Vragentopic

Hardware Vragen Questions How To

• Please log in to reply
44 replies to this topic

#41 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6289 berichten

Posted 12 May 2018 - 08:13

Is de 4tech nieuwspagina vergane glorie?

Jup, even de uitleg van papfles nemen in een ander topic:

4Tech is inderdaad niet meer houdbaar. Er is niet op te boksen tegen sites als Tweakers en hardware.info op lokaal vlak, dus het was wat vechten tegen de bierkaai.

De toekomstplannen liggen elders, maar daar moeten we eerst intern nog uitsluitsel over hebben, dus daar heb ik nog geen feedback over.

• 2

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#42 Animature2

Animature2

Newbie

• Member
  • Pip
  • 12 berichten

Posted 13 May 2018 - 20:23

Spijtig. Ik las er dus af en toe wel eens berichten :(

• 0

#43 Unexpected

Unexpected

Wannabe-Spambear

• Clan Legend
  • 6289 berichten

Posted 13 May 2018 - 21:00

Spijtig. Ik las er dus af en toe wel eens berichten :(

Het probleem is inderdaad vooral opboksen tegen een Tweakers.net en dergelijke. 

Vaak kwam het nieuws al een pak later op 4Tech dan op de andere sites en dan zal je al sowieso minder lezers trekken. 

Vooral ook kijkend naar de mensen hier op t forum, je kan direct twee groepen onderscheiden: Diegenen die best veel van de technische kennis hebben en deze al langer gaan bekijken op andere sites en diegenen die er geen kennis van hebben. Die laatste zou al sneller gaan kijken naar 4Tech, maar dat moet hun dan ook nog interesseren. En als je al weinig bezoek krijgt van de vaste bezoekers van 4Gamers, ja dan zal het echt niet makkelijk zijn om nieuwe bezoekers aan te trekken als je met giganten als Tweakers te concurreren hebt...

• 0

“...a minority is only thought of as a minority if it constitutes some kind of threat to the majority, real or imaginary. And no threat is ever quite imaginary...” Christopher Isherwood
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."

#44 Zobator

Zobator

Impressive man...

• Member
  • PipPipPip
  • 1848 berichten

Posted 14 May 2018 - 08:00

Het probleem is inderdaad vooral opboksen tegen een Tweakers.net en dergelijke.
Vaak kwam het nieuws al een pak later op 4Tech dan op de andere sites en dan zal je al sowieso minder lezers trekken.
Vooral ook kijkend naar de mensen hier op t forum, je kan direct twee groepen onderscheiden: Diegenen die best veel van de technische kennis hebben en deze al langer gaan bekijken op andere sites en diegenen die er geen kennis van hebben. Die laatste zou al sneller gaan kijken naar 4Tech, maar dat moet hun dan ook nog interesseren. En als je al weinig bezoek krijgt van de vaste bezoekers van 4Gamers, ja dan zal het echt niet makkelijk zijn om nieuwe bezoekers aan te trekken als je met giganten als Tweakers te concurreren hebt...

Dit. Op zich had 4Tech wel kwaliteitsvolle content, maar erg weinig cintent en vaak postfactum. Dan is het moeilijk om de strijd met mega-redacties zoals tweakers en HWI aan te gaan.
  • 0

#45 Darkom

Darkom

First baby steps

• Member
  • Pip
  • 48 berichten

Posted 27 June 2018 - 18:56

Ik zit met een klein probleemeke.

Denk dat mijne monitor een of dezer dagen poof gaat zeggen.

Eergisteren had ik horizontale dubbel lijnen, gisteren begon mijne monitor aan uit aan uit te gaan en vandaag na ik hem voor de eerste keer opzetten nog geen seconden in windows en zette hij zichzelf uit.

Tijd voor nieve monitor zeker?

• 0

Also tagged with one or more of these keywords: Hardware, Vragen, Questions, How To

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users