Blizzard werkte aan Starblo, Diablo in de ruimte
Stay Awhile and Listen, een onofficiële biografie van Blizzard door David Craddock, brengt heel wat leuke weetjes over de ontwikkelaar aan het licht. Eerder al bleek dat Blizzard aan een Game Boy-versie van Diablo dacht, en nu blijkt dat ook de mogelijkheid van een Diablo-game in de ruimte werd verkend.
Nadat de ontwikkeling van Diablo II voltooid was, begon een deel van het team aan Diablo III te werken, terwijl een ander deel op zoek ging naar nieuwe mogelijkheden om de franchise uit te breiden. Zo begon men te werken aan een project met de codenaam Starblo, een mix van een ruimtesetting en de succesvolle action-RPG formule van Diablo. De game zou, net als Diablo, uit verschillende acts bestaan, maar in plaats van één groot gebied te hebben zou de speler met een ruimteschip naar verschillende planeten reizen om daar vijanden te verslaan en loot te verzamelen. In 2003 zouden er enkele speelbare versies zijn geweest, maar uiteindelijk heeft Starblo, waar ook nog geen gepaste naam voor gevonden was, nooit het daglicht gezien.