4gamers.be

Boezems bewegen realistischer in Dead or Alive 5: Last Round

Door papfles, 26-12-2014 00:04

Als je een update doorvoert in je game, dan wil je natuurlijk dat alles ook daadwerkelijk verbetert, zeker als je op sterkere platformen bezig bent. Met Dead or Alive 5: Last Round wil Koei Tecmo hun fighting game nog een extra duwtje in de rug geven op PS3, PS4, Xbox One, pc en Xbox 360. De last-gen platformen kunnen naturlijk niet dezelfde technologie aan als hun jongere broertjes en dat is ook in de physics te zien, wat bij Dead or Alive vaak betekent dat het te zien is in de physics van de boezems, zoals deze vergelijking tussen de PS4-versie (links) en PS3-versie (rechts) aantoont.

Reacties

Reageren

Alvorens je een reactie kan plaatsen, moet je eerst even inloggen of registreren. Heb je al een 4Gamers- of 4Tech-account? Log dan gewoon in, want beide sites gebruiken dezelfde account. Makkelijk toch?

Ik heb nog geen account

Registreren kan in minder dan 3 minuten! Klik hier om je te registreren.

Inloggen of registreren met een sociaal netwerk? Dat kan ook!

Inloggen met Steam

De inhoud van deze website is gelicentieerd onder een 'Attribution - Noncommercial - No Derivative Works 2.0' Licentie. 4Gamers maakt deel uit van de 4Entertainment bvba. Copyright 2011 - 2020 door 4Entertainment bvba.