4gamers.be

Revolution Pro Controller voor PS4 is er nu in 7 nieuwe kleuren

Door Jay, 01-08-2017 12:32

NACON heeft aangekondigd dat zijn Revolution Pro Controller voor PS4 in september 7 nieuwe kleurtjes krijgt. Een exacte releasedatum is er niet. De adviesprijs is 109,99 euro per controller.

Reacties

  • S3RiOuS

    Vind het nog steeds spijtig dat deze niet draadloos te gebruiken zijn. Zou je toch kunnen verwachten bij zo een prijzen en de dag van vandaag of niet?

    • Geplaatst op 2017-08-02 om 04:42
  • Enzime S3RiOuS

    Ken het merk niet maar moest het nu kwaliteit zijn dat de pro's gebruiken, die hebben dan hoogstwaarschijnlijk liever iets met een kabel om de inputlag zo laag mogelijk te houden.

    Maar zoals ik zei, ken het merk niet. Misschien is het gewoon overpriced crap. Weet zelfs niet of pro's op console iets anders dan de officiele controllers mogen gebruiken. Op Pc hebben pro's de keus welk keyboard of muis ze gebruiken dus daar misschien ook.

    Reactie aangepast door Enzime om 2017-08-02 om 08:48

    • Geplaatst op 2017-08-02 om 08:23
  • S3RiOuS Enzime

    Tuurlijk, als het voor E-sports gebruikt word snap ik het heus wel, maar zelfs dan nog. Deze controller word aan elke type speler. En ik zou ook veel interesse hebben in een speciale controller van degelijke kwaliteit , maar dan moet hij wel draadloos zijn. We zitten nu eenmaal niet meer voor de tv zoals in de tijd van de sega of dergelijke.

    En vooral voor de prijs. Ik vond de xbox pro controller al heel erg duur voor gewoon een controller te zijn. Als je in de categorie valt van huis, tuin en kind is 150 euro voor een controller wel heel veel geld. Nog maar gezwegen over die andere gepersonaliseerde controllers waar ik even niet op de naam van kan komen.

    Achja, zolang er een publiek voor is zal er wel niets aan veranderen zeker? ;)

    • Geplaatst op 2017-08-02 om 09:17
  • Enzime S3RiOuS

    Als pro spelers het gebruiken is er genoeg publiek voor, veel mensen die denken als ze hetzelfde als de pros hebben dat ze even goed kunnen zijn (al willen veel pros met iet anders spelen maar kunnen ze niet door sponsors) :p

    Kijk naar pc, 99% is daar ook nog met een draad bezig omdat wireless gewoon nog niet goed genoeg is (al zijn die nieuwe logitechs naar het schijnt wel deftig maar daar hangt dan weer een deftig prijskaartje aan).

    Reactie aangepast door Enzime om 2017-08-02 om 12:16