4gamers.be

Star Wars Battlefront II krijgt multiplayer bèta in oktober

Door Jay, 08-08-2017 15:05

EA heeft laten weten dat het in oktober een bèta organiseert voor Star Wars Battlefront II en dat op pc, PS4 en Xbox One. Vanaf 4 oktober kunnen mensen met een pre-order al aan de slag met de bèta. De rest kan de bèta vanaf 6 oktober spelen. De bèta zou tot 9 oktober duren. Qua content krijgen we het Naboo: Theed gevecht voorgeschoteld dat te zien was tijdens E3, met clones van de Republic die strijden tegen droids van de Separatists in de Galactic Assault mode. Ook een Starfighter Assault battle zou van de partij zijn, maar meer details over die mode komen pas tijdens Gamescom.

Reacties

  • BlueSmiley

    Ik heb de Closed Alpha gespeeld. (Hetgene dat je op E3 kon zien)
    Enorm teleurstellend... Ik laat 't links liggen. Ik heb mij nog meer met SW:BF 1 geamuseerd...

    • Geplaatst op 2017-08-08 om 17:23
  • BlueSmiley Staticated

    NDA, but erhm:
    - Enorm casual. Er zijn domme (shield) powerups waar je als noobje (lees als: iemand zonder powerup) het zelden van kan halen. Ik begrijp dat deze powerups onmiddelijk voor iedereen beschikbaar waren, maar je kan u al voorstelle hoe 't zal zijn zodra de game twee maanden in de rekken ligt.
    - De map was de slechtste die ik ooit op BF of SW gespeeld heb.

    Alpha only:
    - Teamplay 0,0/100. Dan vond je in Battlefront meer interactie tussen de spelers (maar dit kan misschien zijn omdat iedereen het spel aan het testen was)
    - Er was - hopelijk - een zeer rare bug waardoor je sprong als je strafe'te. Frustrerend als je een vijand wou neerknallen.
    - (Maar dit kan ook aan de map liggen): Campers, campers, campers. Als aanvaller was dit vermoeiend...

    Veel plezier in de Beta. :p

    Reactie aangepast door BlueSmiley om 2017-08-10 om 13:17

    • Geplaatst op 2017-08-10 om 13:15
  • Staticated BlueSmiley

    - game is/was in se casual bedoeld, die n00b-chizzle hebben ze wel aangepakt later in de vorige BF
    - gho?! nu maak je me ECHT nieuwsgierig :-p , kan je iets kwijt over de layout? [moet ni hé, ma kben echt nieuwsgierig]

    - bizar, 'had gedacht met dat squad-spawnen dat er net meer teamplay zou zijn??? [mss in de beta...]
    - tja, alpha hé :-p
    - tjaaa..., aanval VS defence dan is toch de beste wat als defence kan doen een punt blokkeren (maar als ze je kutten door op een cheap-spot te zitten... [die in se niet bereikbaar zou moeten zijn..., last mee gehad in de eerste DLC van de vorige Battlefront])

    I shall see, 'bleef héél nieuwsgierig
    mss kan ik met iets nieuws hands on op Gamescom :-)

    bedankt vo de info

    • Geplaatst op 2017-08-10 om 16:58
  • BlueSmiley Staticated

    Dat kan, maar het is terug (en nog erger geworden). Echt iedereen was nades aan 't spammen en gebruikte zijn shield. Meh....

    Moeilijk uit te leggen. Stel jezelf een relatief medium-sized map met enkele - gesloten- gebouwen voor. In principe zijn er maar 3 routes. Deze zijn uiteraard bedoeld zodat je constant vijanden tegenkomt, maar beware of the campers.

    Awel, ik ook. Dat zou ook logisch moeten zijn.
    Maar nogmaals, het zou uiteraard ook kunnen dat men enkel het spel wou testen. Ik heb persoonlijk geen personal gain gezien als je samenspeelt. Het kan zijn dat je hierdoor extra punten krijgt, maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen, want dat heb ik niet opgemerkt.

    Cheap spots. Goede benaming. :) Het is inderdaad logisch dat de defenders moeten campen, maar tussen 'campen' en 'campen' is nog een groot verschil, if you catch my drift.

    Ja, het voordeel is dat men het al wel op Gamescom kan spelen en dat het ook in public beta gaat. Alleen betwijfel ik of dat wel een goed idee is. Hopelijk heb ik dan een zeer vroege build gespeeld, want in mijn ogen trok het op niks.

    Succes. :) Laat maar weten wat uw bevindingen zijn! ;)

    • Geplaatst op 2017-08-10 om 18:37
  • janim6057

    ik kijk toch wel wat uit naar de game zelf, dus ik hoop dat ik dan de tijd vind om de beta te spelen.

    • Geplaatst op 2017-08-10 om 10:21