4gamers.be

Nieuwe Xbox One S bundels aangekondigd

Door Jay, 12-10-2017 00:02

Microsoft heeft enkele nieuwe Xbox One S bundels aangekondigd. Ze verschijnen deze herfst in Noord-Amerika en Europa, al zou de Rocket League bundel enkel voor Europa bestemd zijn. Hieronder het overzichtje van de bundels.

Minecraft Bundle

  • 500GB Xbox One S (wit)
  • Minecraft
  • Explorers Pack DLC
  • Minecraft: Story Mode (episodes 1-8)
  • 3 maanden Xbox Live Gold
  • 1 maand Xbox Game Pass
  • €279

Rocket League Bundle

  • 500GB Xbox One S (wit)
  • Rocket League
  • 3 maanden Xbox Live Gold
  • 1 maand Xbox Game Pass
  • €279

Xbox One S Starter Kit

  • 500GB Xbox One S (wit)
  • 3 maanden Xbox Live Gold
  • 3 maanden Xbox Game Pass
  • €279

Halo Bundle

  • 500GB Xbox One S (wit)
  • Halo: The Master Chief Collection
  • Halo 5: Guardians
  • 2 weken Xbox Live Gold
  • 1 maand Xbox Game Pass
  • €279

Reacties

  • dapura

    Die Halo bundel spreekt me wel aan..
    Spijtig genoeg geen tijd, geen geld en een te grote backlog :p

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 09:45
  • uzimaki dapura

    Sssstttt, don’t do it, me dear friend... want een Xbox van tegenwoordig is niets meer dan een minder krachtige PC, waar zelfs al de exclusief games van de Xbox One ook zelfs op de PC platform uitkomt. :3

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 11:04
  • dapura uzimaki

    Thanks for the advice! I'll follow it, but only this time :p

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 11:28
  • littlewolvie uzimaki

    Toch niet helemaal met je eens deze keer. :-) Het blijft natuurlijk een eindeloze discussie, maar de redenen dat je voor een console kiest (voor mij althans) hebben uiteindelijk weinig met kracht en graphics te zien. Zo goed als iedereen is het er wel over eens dat je een console op dat vlak niet moet vergelijken met een volwaardige gaming PC (been there, done that, maar nu geen behoefte meer aan). En in die zin vind ik een plug & play PC voor 279 euro (en eigenlijk minder als je de games er aftelt) eigenlijk nog steeds best wel een goede deal vinden. Daarvoor heb je nauwelijks een deftige mid-range smartphone dezer dagen. ;-)

    Reactie aangepast door littlewolvie om 2017-10-12 om 11:40

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 11:39
  • dapura littlewolvie

    Nja, maar ik heb al een console (PS4).
    Dus dan lijkt het mij wel nutteloos nog een Xbox ook aan te schaffen ;)

    Ik heb trouwens ook een goeie game-pc :p

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 11:49
  • littlewolvie dapura

    Voor de exclusives moet je het inderdaad minder doen dan bij PS, daar je die doorgaans ook op PC kan aanschaffen.

    Uiteindelijk heb ik zelf naast mijn PS3/4 toch ook nog een X-Bone X (voor)besteld, omdat ik zin heb om de recentere Gears of War, Halo etc... ook te kunnen spelen en ik geen zin heb om een nieuwe gaming PC aan te schaffen. En dat ik de meeste van mijn oude 360 games daar ook op kan spelen, is mooi meegenomen en heeft me over de streep getrokken. Maar elk zijn keuze uiteraard. :-)

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 16:24
  • uzimaki littlewolvie

    Ik bekeek het anders makker, Xbox One vs PC en dus niet console algemeen vs PC, want daar kan je eenmaal inderdaad niet echt een discussie erover hebben, en ik wist dat Dapura al een PS4 + een Gaming PC al heeft, en dat is waar ik erop baseer want eigenlijk is er zo goed als geen verschil meer tussen de architectuur van de OS van een PC en een Xbox One, sterker nog... feitelijk kun je een Xbox One een goedkope Gaming PC al beginnen noemen want de architectuur is zo goed als identiek, en neem ook nog dat al de exclusives die ook op de Xbone One uitkomen ook op de PC uitkomt is er eigenlijk geen reden meer om nog een Xbox One te gaan halen, zeker als je al bezit bent van PS4 of een Ninty Switch of beiden voor exclusives.

    Reactie aangepast door uzimaki om 2017-10-16 om 19:30

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 23:15
  • littlewolvie uzimaki

    Behalve dus als je PC al wat ouder is zoals in mijn geval en je niet meteen zin hebt om geld uit te geven aan nieuwe (ook al omdat vrouwlief het niet zo leuk zou vinden als je, je avonden doorbrengt voor je PC, terwijl ze er minder problemen mee heeft als je naast haar in de zetel op het grote scherm speelt ;-) ). Dan blijft het al bij al een relatief goedkope oplossing om toch die paar exclusives te kunnen spelen. Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik geef toe dat ik zelf wel een beetje een Gears fan ben (Halo minder) en ook Dead Rising kan ik wel smaken (je weet nooit welk deel ze al dan niet en wanneer op de PS uitbrengen, deel 4 uiteindelijk wel, deel 3 dan weer niet, deel 1 jaren later...). :-)

    PS: En smaken verschillen uiteraard, maar al dat Nintendo gedoe is niet aan mij besteed. Die komt dus niet in huis. ;-) De enige keren dat ze me over de streep hebben kunnen trekken is toen ze nog Resident Evil exclusives konden bemachtigen.

    Reactie aangepast door littlewolvie om 2017-10-16 om 09:13

    • Geplaatst op 2017-10-16 om 09:09
  • uzimaki littlewolvie

    Umm, Dead Rising 1, 2 + Off the Record en 4 komen ook naar de PS4, in case you didn’t knew, + het feit dat ze ook allemaal te behalen zijn op een PC, en over geld of over je vrouwlief is dat ook héél gemakkelijk op te lossen, zelfs een budget gaming PC van rondom €500 is meer dan genoeg om vrijwel alles af te spelen, met iets betere grafische pracht dan van een Xbox One, en wil je vanaf je couch spelen om je vrouwtje lief te plezieren? Geen probleem, je kan ook je PC aan je TV beeldscherm aansluiten en je console controller aan de PC, en je kan vanuit je grote couch op je gemak te samen met je vrouwlief gamen. ^.^ :3. Alsook de feit dat al de Xbox One exclusives ook te bemachtigen zijn op de PC via spijtig genoeg wel de Windows Store, maar nonetheless ze zijn available. :3 Dus as i said, PC vs Xbox One heeft een PC toch een grotere voordeel Wolvie. :3 Dus daarom dat ik eerlijk gezegd mensen niet snap waarom mensen met de dag van deze nog een Xbox One willen als een budget Gaming PC van welgeteld €150 duurder een pak meer voordelen heeft en alles doet wat de Xbox One ook kan en meer zelfs, terwijl ik dit wel snap tegenover de Sony, Ninty omdat ze echt exclusives games hebben voor hun Console, met als zoals jij ook zegt de exclusive games aanbieden die jouw smaak ook zijn. :3

    Reactie aangepast door uzimaki om 2017-10-16 om 21:07

    • Geplaatst op 2017-10-16 om 21:06
  • uzimaki littlewolvie

    Njah, de enige voordeel dat de Xbox One heeft t.o. een PC, en zelfs voor dat zie ik niet echt het ervan om een Xbox One ervoor te kopen, en dat is de klote Windows store itself op de PC, waarvan al de Microsoft exclusives gebruik ervan maakt, want dat zit achter de nieuwe unniversal app systeem, genaamd UWP van Microsoft inplaats van de classic win32.exe, en het nadeel ervan is, dat het vrij closed sourced is, het werkt via de afgeschermde sandbox van Microsoft zelf en dat daar maakt iets modden, van een simpele graphical, of controls settings in je files, zo goed als onmogelijk, of zelfs als je een UI mod wilt uitbrengen om een andere look te willen hebben etcetera. Given dat is de enigste voordeel dat ik zie dat de Xbox one heeft over een PC, je hebt die irritante kloterige Windows Store niet. Maar voor de rest? Kan de PC ook doen, en zelfs meer dan een Xbox One ook kan, en je hoeft as i said before geen massa geld uit te moeten geven aan een redelijke deftige build. :3 Othen then that, ik wou je maar informeren en helpen dat je dit ook kan doen. ;-3

    • Geplaatst op 2017-10-18 om 21:29
  • littlewolvie uzimaki

    Geen probleem, hoor. Still good friends as far as I'm concerned. Maak je dus geen zorgen. ;-) En ik appreciëer je input.

    Het is ook niet dat ik niet snap wat je bedoelt. Ik heb in het verleden meerdere PC's laten samenstellen met componenten van mijn keuze. Mijn huidige PC is trouwens nog steeds zo eentje en op games na draait die na zo'n 10 jaar nog steeds alles zonder problemen en was hij voldoende modulair en configureerbaar om over de jaren heen zelf aanpassingen op uit te voeren. Nu ken ik wel mezelf en ik weet heel goed dat als ik opnieuw componenten begin op te zoeken (reviews lezen, prijs/kwaliteit vergelijken, prijzen vergelijken van diverse sites etc...), ik mij toch niet ga beperken tot een PC van 500 euro. Doorgaans kom ik dan eerder weer op een high end PC uit van +1.500 euro. En feit is gewoon dat ik daar allemaal geen zin meer in heb. Ik heb er gewoon geen behoefte meer aan. Als professionele IT-er zit ik al de god ganse dag op PC's bezig. Ik heb gewoon geen zin om daar thuis dan ook nog mee bezig te zijn. In dat opzicht verkies ik dan gewoon iets kant en klaars zonder veel poespas, voor een redelijk goedkope prijs en toch nog relatief goed kwaliteit. Als ik dan 's avonds nog een uurtje tijd heb om te gamen, wil ik gewoon dat ding aanzetten, schijfje erin en beginnen spelen. Aan games zelf geef ik zelden veel geld uit, daar ik zelden bij release koop (op een paar uitzonderingen na) en geen probleem heb met tweedehands games.

    • Geplaatst op 2017-10-19 om 09:52
  • uzimaki littlewolvie

    Hehe, i see. :3 Ik ken dat. :P Ik heb dat ook. :P Me budget sta dan steen vast om de rondom 1.500 en dan zelf geef ik nog meer money eraan uit aan iets. :P Of je moet het dit doen, dat iemand anders de basics voor je bouw zodat jij niet meer geld eraan uitgeeft. :P But if it would work? That’s an entirely different question. :P

    Reactie aangepast door uzimaki om 2017-10-19 om 17:38

    • Geplaatst op 2017-10-19 om 17:37
  • badsemtex

    Er staat een fout in het artikel. De starter kit heeft 3 maand de Xbox Game Pass.

    • Geplaatst op 2017-10-12 om 10:06