4gamers.be

Stemmen

Is het einde van de Wii U nabij?

n.a.v dit artikel



stemmen

Reacties

  • Dannelor

    Optie 5: Ik hoop van niet want heb onlangs nog maar eentje gekocht.

    • Geplaatst op 2015-03-31 om 19:42
  • papfles Dannelor

    Dan kan je beter optie 2 kiezen he, dat zit daar ook in ;)

    • Geplaatst op 2015-03-31 om 19:48
  • hatetn

    natuurlijk niet. ik zie hem een levensduur hebben van ongeveer 5 jaar om daarna een opvolger te krijgen. dus ongeveer in de helft nu.

    • Geplaatst op 2015-03-31 om 20:01
  • Klart hatetn

    Hij zal nog even meegaan inderdaad (console met topgames btw die ik me absoluut nog's moet aanschaffen). Vraag me alleen af in welke mate Nintendo op het einde in de verleiding zal komen om sommige games (al dan niet aangekondigd) gepland voor de WiiU door te sluizen naar de NX.

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 14:13
  • Tempest_at_dawn

    Nope. Ik ga er zelf nog een kopen voor Wonderful 101 en Bayonetta 2. De rest maakt me eigenlijk niet uit, maar sowieso dat er daarna nog enkele Legend of Zelda en Metroid-games in huis gaan komen.

    • Geplaatst op 2015-03-31 om 20:03
  • uzimaki Tempest_at_dawn

    Zelda: WW is ook een leuke game om op de Wii U te hebben :) ik ben blij dat ik nog één van de weinige gelukkige ben die nog een Wii U Zelda: WW Limited Edition nog kunnen kopen heb, waarvan ik maar 1 ding erover kan zeggen... "Money well spend!" :) Also de nieuwe Fatal Frame die naar EU komt is ook zeker de moeite waard om er naar uit te kijken, als je een horror fan bent :) En idem for Xenoblade Chronicles, die er ook vrij goed uitziet :)

    • Geplaatst op 2015-04-06 om 06:16
  • Vasz01

    Nog nooit een Wii U gezien tbh... Ken ook niemand die zo'n ding heeft. Moet ik me nu schamen? ^^

    • Geplaatst op 2015-03-31 om 21:37
  • hatetn Vasz01

    nee, je mist gewoon wat topgames. maar dat doen velen ook als ze het juiste platform hebben.

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 05:46
  • skywarior

    Nee denk het nog niet, is te snel. Maar wel duidelijk dat het niet super powerfull wilt opbouwen. Ondanks dat er best veel goede content op zit. Ken gelukkig wel zat mensen die hem hebben.

    • Geplaatst op 2015-03-31 om 23:34
  • Caliber

    Ik ken letterlijk niemand dat een Wii U heeft :s

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 01:50
  • Omabroodje

    Wii verkocht en een Wii U in de plaats genomen. Momenteel enigste interessante console op de markt (voor mij).

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 08:04
  • donbartilone

    ik ben blij met mijn Wii U als 2e console.
    en heb al enkele goed games kunnen spelen
    vooral het hoge "party" gehalte is top. ideaal om met de ganse familie te spelen....
    zelfs mensen die nooit gamen zijn wel te verleiden om eens mee te doen met veel hilarische momenten tot gevolg.

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 11:10
  • fetseroony

    PS4 en een WiiU hier, ik speel op de beiden evenveel!

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 13:58
  • mistic

    De WiiU wordt de dreamcast van de toekomst... Alleen zijn er meer dreamcasts beschikbaar op de 2de handsmarkt... Nu zie je da ook een beetje met de GameCube, de 'hardcore' games wilden indertijd geen gamecube omwille van "te kiddie" maar nu beginnen ze hun fout in te zien en stijgen de prijzen van gamecubes en de topgames ervoor exponentieel...

    Ik ben dolgelukkig met mijn WiiU, er zijn ZOVEEL topgames op da'k ze niet allemaal op tijd gekocht, laat staan gespeeld krijg :p Maar kweet nu al da'k er nog vele jaren enorm veel plezier aan ga beleven :-D Zowieso ist de console op de NARPs die het beste is om met z'n allen iets te doen want PS4 en XBone kunde nie veel doen met 4 man, terwijl ge op WiiU zelfs tot en met 8 man kunt gaan :-D

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 15:18
  • Nohara

    Nintendo zou ballen tonen wanneer ze met de Wii U nokken. De console gaat nooit meer een succes worden, waardoor de 1st party studios het met een kleiner budget moeten doen om het rendabel te houden. Ook de line-up voor 2015 is maar giswerk. Mario Party 10 is geen beste game, Xenoblade X is maar de vraag of het dit jaar in het westen verschijnt, daarnaast is het een niche game. Splatoon is de enige 'grote' game die bij iedere Nintendo gamer zou moeten passen. Van Star Fox hebben we nog steeds niet gezien, ook deze verwacht ik niet in 2015.

    Mis ik nog een game? Edit; ja dus, 2, Yoshi's Wooly World en Mario Maker. Op zich lijken mij dat best toffe games, dus de Wii U staat er kwa games minder slecht voor dan ik dacht. Echter, kwa 3rd Party games verschijnt er niet veel, ik zie enkel Indies en af en toe een LEGO game.

    Zo rap mogelijk met een nieuwe console komen, eventueel backwards compatible en de Wii U tab vervangen door een app voor smartphone of tablet. Zorg dat de nieuwe Nintendo Blu-rays leest en de hardware aan boort heeft om iedere 3rd party titel die we nu zien op de PS4 en Xbox One ook te spelen is in een vergelijkbare kwaliteit. En vooral, weg met motion control, dat hebben we nu wel gezien. Het Wii publiek zit er meer niet op te wachten en het Playstation en Xbox publiek hebben PS Move en Kinect nooit omarmd.

    Reactie aangepast door Nohara om 2015-04-01 om 22:36

    • Geplaatst op 2015-04-01 om 22:32
  • mistic Nohara

    maar, als Nintendo een PS4/Xbone uitbrengt, waarom zou ge hem dan kopen???

    Ik heb nen WiiU gekocht net omdat hij anders is dan de rest, zelfde met elke nintendo-console die ik al gekocht heb... Ik koop geen WiiU om CoD/BF te spelen, ik koop da om Mario Kart, Super Mario etc te kassen!

    En de WiiU is misschien geen succes tov de Wii ( da gaan ze wsl nooit meer evenaren ), maar de WiiU op zich maakt nog steeds winst eh :-) Degenen die fout zijn is nie Nintendo, maar de gamers die om een of andere bizarre reden geen WiiU kopen, want het is de plezantste console van deze generatie :-) ( En ook de console met de meeste exclusives :-) )

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 09:50
  • Nohara mistic

    Je kan het natuurlijk ook omdraaien. De Wii U is nu vaak een 2e console naast een Xbox One of PS4. Wanneer alle 3rd party games op een nieuwe Nintendo verschijnen, wordt een PS4 of Xbox One overbodig. Nintendo probeert teveel 'anders' te zijn.

    Nintendo heeft volgens velen wellicht de beste first party line-up, maar wil je 3rd party games spelen, ben je genoodzaakt een andere console aan te schaffen. Dat moet veranderen. Ook Nintendo gamers willen Battlefield, GTA, Assassins Creed, The Witcher, Star Wars Battlefront, Call of Duty, The Elder Scrolls, Tomb Raider, Diablo en ga zo maar door spelen.

    Ze mogen wellicht dan wel winst maken op de console zelf, wanneer je een lage usebase hebt, verdampt al die winst op software. Nintendo kan beter, en dat weten de aandeelhouders ook.

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 14:35
  • hatetn Nohara

    je moet eens kijken naar de verkoopcijfers van de games voor je zoiets zegt. qua excl games heeft nintendo er het meeste die meer dan een miljoen verkopen. en waar die van sony en ms over het algemeen snel stilvallen blijven die van nintendo over het algemeen redelijk verkopen doorheen de jaren.

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 17:40
  • Nohara hatetn

    Dat heeft natuurlijk ook vooral te maken met gebrek aan keuze. Toch lijkt het me sterk dat het een wenselijke ontwikkeling is. Exclusieve games als, en dan hou ik het even voor me of ik het goede games vind of niet, Wonderful 101, Bayonetta 2, Captain Toad, Pikmin 3, Kirby Rainbow Curse doen het gewoon niet goed genoeg. Mario games verkopen altijd wel, maar daar kan Nintendo niet alleen op teren.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 00:39
  • mistic Nohara

    Denkt gij echt da er mensen zijn da nen WiiU kopen om BF, GTA, CoD etc te spelen? CoD is een van de slechts verkopende games op Wii en WiiU, door "de 2de console" te zijn hebben ze nog een groot marktaandeel en door hun slimme manier van handel drijven maken ze ondanks hun "lage" verkoopscijfers meer winst dan Sony en Xbox gaming division, dus ik denk dat "Da Big N" juist heel goed bezig is :-D

    Zodra Nintendo zichzelf verloochend en een 3de PSxbone op de markt brengt is de motivatie om in Nintendo te investeren toch helemaal weg?

    Nintendo kan zeker beter, maar door Sony en M$ te copy'en gaan ze het ZEKER niet beter doen hoor, in tegendeel, de meesten kopen Nintendo net omdat het Nintendo is en dus niet "gritty-brown-shooter-number99999999" zal zijn :-D

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 20:25
  • Nohara mistic

    Ja, dat weet ik wel zeker. En nee, een Wii U koop je niet voor dit type games. Maar een Nintendo voor deze games, ja hoor, waarom niet? Nintendo had altijd de console die alle games had en vaak de console die de mooiste plaatjes op TV kon toveren, NES, SNES en ook de N64 deden dat. Nintendo was in die jaren wat PlayStation nu is.

    De cube is de eerste grote fout van Nintendo, geen DVD speler en zichzelf in de voeten geschoten met veel te kleine game discs. De Wii was een schot in de roos, maar het gros van de gamers had Nintendo al verlaten omdat de Wii niet mee kon met populaire games op de PS3 en 360. De Wii U zit daardoor in de hoek waar de klappen vallen. Niet geheel terecht, maar Nintendo heeft ze zelf weggejaagd.

    Nintendo mag nog steeds gek doen, maar het moet tevens gewoon kunnen doen. Wat is er mis met meer gamekeuze? Zet bij iedere consoles de exclusives naast elkaar op gelijkwaardige hardware, en klats, de. Nintendo's gaan weer als warme broodjes. De PS4 en Xbox One zijn niet voor niets populair. Reden; je bent verzekerd dat zo goed als iedere 3rd party game op de console gaat verschijnen. Om dat publiek te bereiken moet je console ook deze games kunnen afspelen. Dat wil niet zeggen dat je je identiteit moet inleveren.

    Nee, je koopt nu geen Wii U voor Call of Duty, je zou wel gek zijn. Daar gaat het ook helemaal niet om, het gaat er om wat mogelijk is. Had de Wii U hardware vergelijkbaar met de PS4 en Xbox One EN 3rd party ondersteuning zoals diezelfde PS4 en Xbox One, dan weet ik zeker dat Nintendo op dit moment marktleider zou zijn geweest.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 00:59
  • hatetn Nohara

    N64 en psx duidelijk niet meegemaakt sinds dat de gen is waar devs in grote aantallen bakken geld kregen van sony om games excl voor hun console te maken. en je kan zitten roepen al wat je wilt over blunders van nintendo. het punt blijft dat ze al zo goed als altijd winstgevend zijn geweest en ze het sinds de launch van de wiiu nu ook opnieuw zijn. er is maar 1 bedrijf die consoles bouwt die er maar niet in slaagt om positieve cijfers te halen op het einde van het jaar over een periode van bijna 10 jaar.

    trouwens megadrive is in wezen een 16 bit console maar heeft de grootste tijd van zijn leven de concurrentie met de nes aangegaan. logisch dat als nintendo 6 jaar later met een 16 bit console afkomt dat ze krachtiger is dan de rest. psx heeft op papier ook de betere specs, n64 is gewoon beter oud geworden. de enige keer dat ze echt een console hebben uitgebracht op hetzelfde moment die qua kracht meekon was jawel uw blunder zoals je het omschrijft de gamecube. die kon mee met de xbox en liet de ps2 een heel stuk achter zich. toch vreemd dat het net met al die kracht is dat ze dan verkeerd zijn beginnen gaan. het punt dat er minder op de discs kon is trouwens ook niet echt een punt sinds het grootste deel van de games in die tijd enorm veel plaats over. de 360 is er nog in geslaagd om bijna een hele gen mee te gaan met dat formaat terwijl alles in hd was.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 06:40
  • Nohara hatetn

    Aah, dus mijn N64 en PlayStation zijn spoken, duidelijk.. :')

    PlayStation had destijds een flinke kwantiteit aan games, maar de N64 had een antwoord op bijna iedere game. Voetbal, Formule 1, schooters, etc. Games die nu gewoon niet meer verschijnen voor een Nintendo console. Sony had destijds een sterke first party line-up, maar qua 3rd party games stelde het niet bijzonder veel voor.

    Winstgevend, wat koop ik daar voor?

    De Gamecube was niet even sterk als een PS2 en XBOX. Tevens had deze geen DVD ondersteuning. Ik zal me moeten blijven herhalen denk ik.. Nintendo bracht een matige Mario uit, en op andere consoles waren 3rd party games beter speelbaar en ontbraken er al veel games die wél op de PS2 en XBOX uitkwamen, maar niet op de cube vanwege de beperkte ruimte op de disc. Tevens had de cube niets unieks. Nogmaals een Nintendo mag gek doen, maar moet ook normaal kunnen doen.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 10:41
  • mistic Nohara

    Als power zo belangrijk is voor 3rd-parties, waarom doet de Vita het dan zo slecht?

    Ik hoor voortdurend mensen klagen over 'het gebrek aan games' op WiiU, maar geen van de andere consoles heeft zoveel toppers als exclusives dus da's een drogreden, ik heb alledrie de hudiige consoles plus een redelijke gamePC, dus ik limiteer mij meestal tot het kopen van de exclusives op consoles en multiplats op PC, maar deze generatie is het financieel en tijdsgebonden niet haalbaar om ALLE WiiU-exclusives die hoog scoren te kopen...

    Ik ken persoonlijk geen enkele game die niet op de cube uitkwam omwille van 'gebrek aan space op de disc', natuurlijk was toen het gamenieuws nog niet zo open als nu, maar ik twijfel er sterk aan dat dat de hoofdreden was, ik denk dat het eerder een kwestie was dat er niet genoeg player-base beschikbaar was... Vandaar dat op de Wii bvb wél elke CoD is uitgekomen, zelfs al zou maar 1% van de player-base het kopen, dan nog had je een ENORME hoeveelheid verkocht simpelweg omwille van de belachelijk hoge verkoopscijfers van die console.

    Nintendo heeft met de WiiU voor mij de perfecte console uitgebracht deze generatie, meerendeel van de games draaien buttersmooth, goede combinatie van innovatie en mogelijkheid om 'old-school' te spelen, je kan zelfs al je oude controllers van de Wii blijven gebruiken, je kan eender welke externe HD aansluiten om je downloaded games op op te slaan, kortom ze hebben alles gedaan wat ze konden doen om de "hardcore" gamer tevreden te stellen, maar de "hardcore" gamer wilde geen Nintendo-console kopen, dus hebben ze de keuze, ofwel brengen ze een PSbone-clone op de markt en verliezen ze hun eigenheid, ofwel brengen ze met de NX over een paar jaar opnieuw een hele revolutie op de markt, ik en met mij vele anderen zouden liefst een nieuwe Nintendo-console zien, ipv een PSBone-clone...

    Winstgevend, wat koop je daar voor? -> Een toekomst ;-) De WiiU brengt geld op, in tegenstelling tot PS4 en Xbone, vandaar dat er elk jaar gesproken wordt van het sluiten van SCE en Xbox-div, maar niet over het sluiten van Nintendo, Nintendo heeft trouwens nog genoeg geld in cash van het Wii-succesverhaal dat ze nog een paar "floppen" als de WiiU kunnen slikken ;-) Natuurlijk wordt de WiiU enkel door een paar misguided souls en aandeelhouders als een "flop" aanzien, want iets da geld opbrengt, is volgens mij minder een flop dan verlieslatende consoles :-)

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 11:04
  • Nohara mistic

    Een handheld is wat anders dan een console. Niet te vergelijken. 3rd party ondersteuning is sowieso al laag op een handheld. De Vita doet het niet goed omdat Sony er amper games voor ontwikkeld. Er zijn amper games die zowel op de 3DS als de Vita kunnen verschijnen, ik kan me enkel FIFA bedenken, en dat is een port die jarenlang opnieuw wordt uitgegeven. Daarnaast is er een geheel nieuwe competitie bijgekomen, de smartphone en het tablet.

    Een Call of Duty op de Wii is tevens totaal niet te vergelijken met de versie op de 360 en PS3. Het zijn compleet verschillende versies. De Wii versies van dat soort games waren grafisch een flinke klap minder, en het ontbrak ook aan degelijke controls en fatsoenlijke online ondersteuning. Dat is o.a. de reden dat de games het niet goed deden.

    Als voorbeeld een game die niet op de cube verscheen vanwege de te kleine disc; GTA San Andreas

    Maar je doet net alsof 'hardcore gaming' alles behalve Nintendo is. Dat is helemaal niet zo. Het feit is dat er games van EA, Activision, Ubisoft, Rockstar, Square Enix etc razend populair zijn. Een stuk van de cake waarvan Nintendo niet kan mee eten.

    Dit begint vooral een sneue fanboy hokjes discussie te worden. Want de PS4 en Xbox One (of nee, Xbone) is maar troep en de Wii U is de ruwe diamant. Ook op een Xbox One en PS4 wordt gewoon winst gemaakt hoor.. Een google doet wonderen.

    Ik snap niet dat je Nintendo's Wii U om deze redenen verdedigd. Jarenlang klagen Wii U bezitters steen en been dat de console te weinig 3rd party ondersteuning. Maar nu is het ineens een fantastische console omdat het die games niet ondersteund. Juist.. Een Wii U met de kracht van een Xbox One/PS4 en 3rd party ondersteuning zou marktleider zijn geweest. De reden; de Wii U biedt enkel exclusives terwijl de andere 2 consoles exclusives + 3rd party games.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 13:34
  • mistic Nohara

    3rd party support weinig op een handhelp? Op de Vita ja, op die andere zijn er MASSA's 3rd party games te vinden en die verkopen vaak op heel goed ;-)

    En ik weet niet of je ooit een CoD op Wii gespeeld hebt, maar ik vond die controls een PAK beter werken dan op PS3/360, zelfde met de Move op PS3 btw, er is een reden dat zovelen niet-move-players indertijd aan het smeken waren om de Move-players op apparte servers te zetten: het werkte 10 keer beter :-D Move had er prolly ook niet gekomen zonder Nintendo's gok met de Wii...

    Ik heb overigens nooit geklaagd over "gebrek" aan 3rd party games op Wii en/of WiiU, beiden hebben zoveel goeie 1st party games EN een paar van de hoogt scorende 3rd party games dat je perfect enkel een Wii en/of WiiU zou kunnen hebben en een heel aangename generatie door kan maken qua gaming :-D

    Ohja, WTF is er mis met Xbone? Xbox = Xb(x), Xbox 360 = XB360/X360, dus Xbox One = Xbone, de logica zelve toch? (Xone zijn DJ-meng-panelen dus ging ook nie ) Op Xbone en PS4 wordt enkel winst gemaakt op de verkochtte software, terwijl Nintendo ( zoals elke generatie ) eveneens winst maakt op de verkoop van de console zelf... Hoeveel mensen kent ge nie da nen PS4 hebben en enkel elk jaar Fifa kopen? Wel zo'n mensen zijn puur verlies voor Sony ( toch de eerste paar jaar ) terwijl bij de WiiU het geen fluit uitmaakt, de verkoop van de console is al genoeg voor Nintendo om winst te maken, zeg nu zelf, wat lijkt het beste idee?

    Een WiiU met de kracht van een Xbone/PS4 had geen WiiU geweest ( en ondanks zijn "lack" of power is het de console met de meeste 1080p 60FPS games :-) )

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 13:51
  • hatetn Nohara

    best opzoekwerk doen voor je iets zegt. het gaat wel degelijk xbox-gc(met kleine marge)-ps2 qua kracht. het was alles samen gezien mss ook de console met het meeste 3th party support.
    jij zit hier te roepen dat nintendo moet doen zoals de rest en identiek hetzelfde moet aanbieden. wel de gamecube is dat antwoord en het is ook de reden dat ze hun eigen weg zijn ingeslagen. hetzelfde doen als de rest werkt niet en zou hen veel geld kosten. laat ze uw denkpiste volgen en sony en ms eten ze op. ze zijn nu al onder elkaar een oorlog aan het voeren voor 3th party excl content. denk jij echt dat het slim is voor nintendo om hen daar in te mengen? ze kunnen evengoed hun deuren direct sluiten als ze een even krachtige console moeten uitbrengen(= verkopen met verlies) om daarna alles excl opgekocht te zien worden en in dezelfde situatie te zitten als nu.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 14:58
  • Nohara hatetn

    Disc is onderdeel van een console. Een PS2 met enkel een Floppy Drive stelt ook niet veel voor.

    Ik ga er niet meer verder op in. Enige objectiviteit is ver te zoeken.

    Reactie aangepast door Nohara om 2015-04-03 om 15:15

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 15:09
  • hatetn Nohara

    en waarom is de N64 dan geen brol. die 64MB cartridge vs de cdroms van de ps stellen ook niet veel voor.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 15:15
  • Nohara hatetn

    Ok, dan reageer ik toch. Omdat er destijds wél mee viel te concurreren. De CD-Rom had als nadeel dat er niet veel gecomprimeerd kon worden, omdat dit voor gigantische laadtijden zorgde. De N64 console was daarnaast ook nog eens de meest krachtige console van die generatie, kijkend naar de beeldkwaliteit van die games.

    Begrijp me niet verkeerd, een CD-Rom drive was the way to go, gezien cartridges destijds onwijs duur waren tegenover de CD-Rom (dat is onder andere de reden van het succes van de PS1 geweest, veel goedkopere games).

    Bij de cube kozen ze voor hetzelfde type medium, de disc, met al zijn voor en nadelen. De concurrentie had echter DVD spelers, een op dat moment nog relatief nieuw medium. Ten tijde dat iedereen zijn VHS vervangde, kwamen deze consoles uit. Nintendo stond al direct 1-0 achter. Vrij snel bleek al dat je veel ruimte op een disc nodig hebt om laadtijden te verminderen en een degelijke hoeveel content er op kon duwen. Dat kon niet op de Cube, en zijn de 3e partij uitgevers langzaam verdwenen, er moest immers een game op meerdere discs of vanaf scratch geremastered worden ipv geport, om het speelbaar op de Cube te krijgen.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 17:05
  • Amras-Surion

    Perfecte 2de console met vele topgames die je samen kunt spelen.
    Dus hoop dat ie nog ff meegaat

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 13:31
  • Tomba

    Ze zullen nog wel een jaar of twee mondjesmaat games ervoor uitbrengen. Maar de echte focus zal nu al wel op de opvolger liggen. Er zijn gewoon te weinig goede games op uitgekomen om het een succes te maken. En met goede games bedoel ik ook games die niet-fanboys leuk vinden. Wat ik gespeeld heb op de WiiU vond ik ofwel gewoon niet leuk (DK, Mario) of was misschien wel leuk maar verschilde nauwelijks van hun voorganger (Kart, Smash).

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 14:08
  • hatetn Tomba

    met uw redenering is alles slecht.

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 17:42
  • Tomba hatetn

    Het is niet omdat je het er niet mee eens wil zijn dat het slecht is.

    • Geplaatst op 2015-04-02 om 18:23
  • nks157

    Heb geen idee. Zou het wel jammer vinden voor de mensen die er een hebben.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 11:56
  • D1srupTor13

    Love Nintendo! Elke nieuwe Nintendo console komt hier zonder twijfel binnen!
    Ideaal als 2e console,past perfect naast je Xbox One of PS4,al was het maar voor de afwisseling.

    • Geplaatst op 2015-04-03 om 16:56
  • Eyestabba

    Ik stond onlangs nog in de mediamarkt te twijfelen of ik een Wii Mini zou aanschaffen zodat ik bv ook met de vriendin of met vrienden kon gamen. Maar het enige spel dat in mij opkwam (en in de rekken lag) waarmee ik mij zou amuseren was Mario Karts. Waarom zou ik een WiiU kopen als ik op de vorige Wii goedkoper "hetzelfde" spel kan spelen?

    • Geplaatst op 2015-04-04 om 10:26
  • hatetn Eyestabba

    waarom koop er iemand de ps4 of xbone? daar kun je ook een gelijkaardige versie spelen van ieder spel op de vorige gen. in veel gevallen ook goedkoper en het enige verschil is de resolutie, de rest van het spel is identiek hetzelfde. om maar te zeggen dat het persoonlijke keuze is wel spel je opnieuw wilt spelen aan een hogere prijs voor iets mooiere gfx

    • Geplaatst op 2015-04-05 om 13:57
  • RaZZia666

    Op al deze discussies van beste consoles is er maar één antwoord en dat is het doelpubliek.
    Nintendo is in mijn ogen een geweldige console meer bedoeld voor "kinderen/vrienden/familie/Mario fans/zelda fanaten/etc." dus voor hen de beste console,ik zou eerder met mijn vrouw(die niet van games houdt) en mij zoontje op de Wii(u) kunnen samen spelen dan op mijn PS4.

    • Geplaatst op 2015-04-05 om 14:35
  • Megafire777

    Don't know, don't care.
    Overdosis aan Mario en ander sequels van Nintendo.

    • Geplaatst op 2015-04-06 om 09:06

Reageren

Alvorens je een reactie kan plaatsen, moet je eerst even inloggen of registreren. Heb je al een 4Gamers- of 4Tech-account? Log dan gewoon in, want beide sites gebruiken dezelfde account. Makkelijk toch?

Ik heb nog geen account

Registreren kan in minder dan 3 minuten! Klik hier om je te registreren.

Inloggen of registreren met een sociaal netwerk? Dat kan ook!

Inloggen met Steam