nieuws

Overwatch League en Call of Duty League verliezen sponsor nadat wantoestanden bij Activision Blizzard aan het licht kwamen

Overwatch League en Call of Duty League verliezen sponsor nadat wantoestanden bij Activision Blizzard aan het licht kwamen
Titel

Nadat recent gevallen van seksuele intimidatie en andere wantoestanden bij Activision Blizzard aan het licht kwamen lijken sponsors zich te bezinnen over hun samenwerking met het bedrijf. Zo lijkt T-Mobile niet langer sponsor te zijn van de Overwatch League en de Call of Duty League.

Of T-Mobile zich effectief omwille van de onthutsende onthullingen heeft teruggetrokken is officieel niet bekend, maar de kans is natuurlijk groot van wel. Feit is alleszins dat het logo van T-Mobile in de dagen na de onthullingen van de officiële kanalen verwijderd werd.

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!
Onderwerp: Action, Activision Blizzard
0 Reacties
Populairste
Nieuwste Oudste

Nieuw op 4Gamers:

Nieuwsbrief icon

Nieuwsbrief

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en ontvang elke week het beste van 4Gamers in je mailbox!

Google Voeg 4Gamers.be toe als favoriete bron op Google!

Ook interessant:

coolblue 4gamers

Heeft je setup nood aan een upgrade? Ontdek de scherpste gamingdeals bij Coolblue!

Avatar melden