Een tijdje geleden liet studio Monolith Soft ons al onrechtstreeks weten dat men bezig is met een Zelda-project en tevens doken er heel wat geruchten op over een Breath of the Wild sequel. Vandaag sloot Nintendo zijn E3 Direct af met een kleine teaser en dus een bevestiging van het feit dat deze sequel in de maak is. De teaser belooft ons alvast een erg duistere game, ondanks de levendige graphics. Een releaseperiode werd vooralsnog niet meegedeeld.

PhazonStefaan speelt games sinds het PlayStation- en Game Boy Color-tijdperk. Doorheen de jaren bleef de passie groeien en zich uitbreiden van Nintendo Gamecube en Game Boy Advance naar intussen quasi elk platform. Met een stevige voorliefde voor avontuur, verhaal en RPG's valt er voor hem altijd wat te beleven in het gamelandschap. Van Spyro the Dragon en Pokémon tot Metroid en Guild Wars, er hebben intussen al heel wat series en games een plek in zijn hart veroverd.