Skyward Sword ging eerst verkeerde richting uit
Sinds gisteren verschenen er ettelijke reviews van The Legend of Zelda: Skyward Sword en deze zijn tot nu toe zeer lovend. Sommige reviewers beweren zelfs dat Ocarina of Time voortaan op de tweede plaats komt. Blijkbaar was Skyward Sword echter niet van het begin af aan een topper in wording. Producer Eiji Aonuma zag na een tijdje dat het spel de verkeerde kant op ging en besloot om ook als planner het heft grotendeels in eigen handen te nemen. De problemen deden zich voornamelijk voor in het begin van het spel. Dat gedeelte zou te saai zijn geweest en geen goede start voor een episch avontuur vormen. Door meer duidelijkheid te scheppen en de gebieden denser te maken zou het spel al veel beter tot zijn recht komen. Het is namelijk zo dat al vele reviewers hebben gezegd dat Skyward Sword niet meteen de grootste Zelda-game is, maar dat er wel veel te doen is in compacte gebieden. Wat het eindresultaat is, kunnen jullie volgende week vrijdag zelf achterhalen. Vanzelfsprekend onderwerpt ook 4Gamers de game aan een grondige test en dus mogen jullie binnenkort de review verwachten.