Infinity Blade II: Crunch time het niet waard
Donal Mustard, co-founder van Chair Entertainment zegt uitdrukkelijk dat hij de crunch time van Infinity Blade II niet wilt herhalen. De op Unreal Engine gebaseerde Infinity Blade II nam immers slechts zes maanden in beslag om te ontwikkelen en is nu verkrijgbaar, exclusief voor iPad 2.
"Ik denk dat onze ontwikkelingstijd een beetje te kort is. Games hebben hierdoor niet minder polish, maar we voelen ons echt uitgeblust omdat er veel meer crunch time nodig was om Infinity Blade II echt op ons niveau te krijgen. De laatste twee tot drie maanden moesten we onszelf doodwerken en dat is zeker niet goed, vooral niet voor de toekomst van onze studio. We zullen dit zeker nooit meer doen."
"Het is de prijs niet waard. Ik zou nog liever twee tot drie maanden extra aan de game werken dan onze werknemers zo uit te putten. Het zorgt er anders voor dat we niet genoeg ademruimte krijgen. We kijken zeker niet met een positeve blik terug op die laatste drie maanden. We deden het enkel omdat we, uit passie, onze game wouden afwerken en we wouden ook wat meer in onze game steken."