Take Two-baas ziet jaarlijkse reeksen niet zitten
Strauss Zelnick zit in een behoorlijk luxueuze positie. Als hoofd van Take Two beschikt hij over een bedrijf met een heleboel sterke titels, die ook bijzonder goed verkopen. Telkens weer weten de Take Two-titels andere games gewoon weg te drukken aan de kassa (denk maar aan Red Dead Redemption als 'recent' voorbeeld).
Toch ziet Zelnick niet meteen voordelen in ettelijke zaken die momenteel de gamesindustrie beheersen. Zo ziet hij geen nut in Call of Duty Elite. "Ik kan niet zeggen of het iets relevant is. Ik ben behoorlijk skeptisch, geef ik toe. Ik vermoed dat we andere spelervaringen willen op ons groot scherm, in tegenstelling tot ons middelmatig [pc-]scherm en ons mobiel scherm, omdat ik denk dat we die op andere tijdstippen gebruiken en ze andere zaken betekenen voor ons."
Verder ziet hij ook geen reden om met jaarlijkse reeksen op de proppen te komen. "Wij denken dat je geen consistente kwaliteit kan afleveren als je deze producten jaarlijks uitbrengt. Als je de klant elk jaar iets geeft, dan is er een grote kans dat ze het beu worden, hoe geweldig het ook mag zijn", argumenteert hij.