Levine teleurgesteld om focus borsten BioShock Infinite
Een hoop gamers zullen wel vol spanning uitkijken naar BioShock Infinite, het nieuwste deel in de reeks van Irrational Games dat je deze keer hoog boven de wolken tilt. In ene interview met OXM liet Ken Levine, baas van Irrational, evenwel weten dat hij een beetje telerugesteld is omwille van de sterke focus op het uiterlijk van Elizabeth, een van de hoofdpersonages uit de game. Blijkbaar wordt er online, en specifiek ook op de fora van Irrational, nogal veel gesproken over haar figuur en haar borsten. Sommigen vinden ze te klein, anderen net goed. Sommigen vinden het te bloot, anderen willen dat ze er nog schaarser gekleed gaat bijlopen. Levine zou het veel liever hebben over het personage zelf, in plaats van over haar uiterlijk.
Voorts vertelde Levine dat het ontwerp van Elizabeth nog niet helemaal vastligt, omdat het creatieve proces nog in volle gang is. Er kunnen dus nog dingen veranderen, al is er voor het uiterlijk van Elizabeth ook een goede reden, aldus Levine. Waar eerdere BioShock-games gebruik maakten van kleine, gesloten ruimtes, gaat Infinite vooral draaien rond grote, open ruimtes. In zo'n omgeving is het belangrijk dat je hoofdpersonage voldoende opvalt en dat is een van de redenen waarom Elizabeth eruit ziet zoals ze eruit ziet. Haar figuur, haar jurk en haar ietwat overdreven grote ogen maken dat je haar makkelijk opmerkt in een grote omgeving.