Bioshock Infinite-boxart "om niet-fans te overtuigen"
Blijkbaar zijn niet alle fans te spreken over de boxart van Bioshock Infinite. Ken Levine, de grote man bij Irrational Games, legt echter uit dat er doordacht gekozen is voor deze boxart. Zo is men langs scholen en dergelijke geweest om te zien hoe mensen dachten over Bioshock. Daaruit bleek dat "niemand onder hen" ooit van het spel had gehoord, ook al verschijnt het al in maart.
"Ik wil dat de ongeïnformeerde persoon, hij die IGN niet leest het doosje vastpakt en dan zegt dat het er best cool uit ziet, zodat hij het omdraait. Daar kan hij dan verbaasd zijn over de vliegende stad, over Elizabeth en het wezen. Dan beginnen ze er over te lezen en na te denken. Ik snap dat onze fans denken dat dat allemaal wel tof klinkt, maar dat er niks in zit voor hen. Ten eerste, we moeten succesvol zijn om dit soort games te kunnen maken en ik denk dat dat belangrijk is. De cover is dan een kleine kost voor de hardcore gamer [om dit te verwezenlijken]."