Bioshock Infinite-personage aangepast na religieuze feedback van team
Ken Levine, de grote man achter Bioshock Infinite, heeft een specifieke visie voor het verhaal dat hij naar buiten wil brengen en blijkbaar houdt dat in dat we met een specifiek personage nogal wat religieuze situaties zullen tegenkomen. Na gesprekken met leden uit zijn ontwikkelteam heeft hij echter beslist om wat aanpassingen door te voeren, al is het niet om hun religie te beschermen, zoals hij zelf zegt.
"1 van de personages in het spel werd danig aangepast nadat ik interessante gesprekken had met een paar mensen uit mijn team die diep gelovig zijn. Ik begreep waarom ze een tikkeltje geërgerd waren door bepaalde zaken", erkent Levine. Hij zei wel tegen zijn team dat hij niks "ging aanpassen om goedkeuring te krijgen, maar ik begrijp jullie standpunt wel en ik denk dat ik er iets van kan maken dat het verhaal nog beter kan maken, op basis van jullie woorden." Wat het wordt, zullen we pas kunnen weten als het spel in de rekken ligt.