Seamless multiplayer voor Watch_Dogs 2 laat op zich wachten
Vanaf vandaag kunnen we officieel aan de slag met Watch_Dogs 2, maar dat zal dan toch zonder de "seamless multiplayer" zijn. De afgelopen dagen bleek de feature voor de nodige problemen te zorgen en dus werd de seamless multiplayer offline gehaald. Ubisoft had gehoopt een oplossing te vinden tegen de dag van lancering, vandaag dus, maar dat is er niet van gekomen.
Wat de situatie nu precies is, is niet duidelijk. Eerder klonk het nog dat een patch al ter goedkeuring was ingediend, maar het is niet duidelijk of het daar nu nog gewoon op wachten is, dan wel of de patch eigenlijk geen oplossing met zich meebrengt of dat er misschien helemaal geen patch is.
Ubisoft benadrukt alleszins dat het er alles aan doet om de seamless multiplayer terug te brengen. Tot dan benadrukt Ubisoft ook dat spelers wel met de singleplayer en in co-op zonder problemen aan de slag kunnen. Bounty-Hunter mode echter en andere activiteiten waarbij andere spelers jouw game binnendringen (of omgekeerd) zullen tijdelijk dus echter niet werken.