Bloodstained: Ritual of the Night laat stretch goal van 5 miljoen dollar vallen
Bij de Kickstarter campagne van Bloodstained: Ritual of the Night werd bijna 5 jaar geleden een Roguelike Dungeon mode beloofd als het stretch goal van 5 miljoen dollar gehaald werd. Dat doel werd behaald, maar nu is beslist om die beloning te laten vallen. Wel komt er een andere extra mode in de plaats.
In een update omtrent de kwestie laat director Koji Igarashi weten dat een Roguelike Dungeon mode momenteel niet mogelijk is, omdat de code die voor de game werd geschreven dat soort van gameplay niet ondersteunt. De makers verontschuldigen zich voor het niet kunnen nakomen van de belofte.
In plaats van een Roguelike Dungeon mode zal er wel een andere extra mode worden toegevoegd, zijnde een Randomizer mode. Daarbij kunnen spelers voor de start van een sessie een aantal parameters instellen, bijvoorbeeld voor items, quests, enemy drops, warp rooms en meer, om zo een meer gevarieerde en mogelijk uitdagendere ervaring te krijgen.
De Randomizer mode wordt toegevoegd via de Zangetsu update, die ook het personage Zangetsu speelbaar zal maken. Een releasedatum is echter niet bekend.
Moest het nu nog eens deftig draaien op Switch...
Geplaatst op 2020-03-03 14:54:21