Een next-gen storm in Unreal Engine 4 ziet er zo uit
Hoog tijd om nog eens een indrukwekkende Unreal Engine 4 tech demo op jullie los te laten. Deze komt via een zekere koooolalala, die in de engine van Epic Games een indrukwekkende stormscène heeft gecreëerd. De scène draait in real-time tegen 35-60fps en in 1080p op een pc met een GTX 970 grafische kaart. Verder zitten in de scène 20 bomen en 100 struiken. Speciale optimalisatie is niet van de partij.
Lang niet slecht dus en mogelijk een voorsmaakje van wat we in de toekomst mogen verwachten, al blijft enige voorzichtigheid ook wel geboden want uiteindelijk is dit in omvang een redelijk beperkte scène en er is nog geen sprake van een speler die er effectief zou rondlopen. Dat gezegd zijnde zullen ontwikkelaars vast wel manieren vinden om ons ook in de toekomst te blijven imponeren met wat hun games op het scherm toveren, dus wij kijken er alvast naar uit.
Indrukwekkend. Maar waar blijven die planken vandaan komen? En het lijkt ook alsof het FoV extreem beperkt is.
Geplaatst op 2019-10-26 00:05:36
Van de brug met overkapping net buiten beeld :) en als het stormt en je loopt buiten dan is uw FoV ook niet al te best.
Geplaatst op 2019-10-26 12:48:49
Ik bedoelde dat er waarschijnlijk niks gerendered wordt buiten wat hier te zien is. Een letterlijke vertical slice. :-)
Geplaatst op 2019-10-26 12:54:25
Het is een tech demo als je dat ziet in een fps dan blaast je commentaar zelfs weg.
Geplaatst op 2019-10-26 02:46:46
Alee dat word een I9 met te minste een rtx 2070 :/
Geplaatst op 2019-10-26 08:01:41
Waarom? Zijn specs staan in de beschrijving...
Geplaatst op 2019-10-26 12:55:18
Kirby evolved ... just saying ...
Geplaatst op 2019-10-26 17:03:26