Molyneux: "22 Cans maakt maar 1 game"
Sinds Peter Molyneux de deur dichttrok bij Lionhead is hij weer volop op het promotiepad getrokken voor zijn nieuwe studio, 22 Cans. Het eerste project, Curiosity, laat je in elk geval inhakken op een immense blok met een enorme verrassing voor hij of zij die de laatste steen kapot klopt. Hij onthulde al dat het geen geldprijs of iets dergelijks zal zijn, maar het zal wel iets zijn "dat je leven verandert" (wie meer klikt, heeft meer kans op een prijs die je onderweg ook kan tegenkomen).
Nu benadrukt hij dat 22 Cans maar 1 echt game zal maken en Curiosity omschrijft hij dan ook als een "experiment". 21 experimenten na Curiosity zal dat spel daadwerkelijk worden ontwikkeld en uitgebracht. "Je geeft enkel die ene ervaring uit en dan verfijn je het en pas je het aan. Beschouw het als een televisiebedrijf met een soap - en ik gebruik dit enkel als een analogie. Een televisiezender denkt niet aan een sequel voor dat programma, maar wel hoe het deze soap zo geweldig kan maken dat mensen elke dag kijken en binnen een jaar nog kijken. Ik denk dat onze game zo kan zijn."