"OnLive binnen 12 maanden weer op de rails"
OnLive heeft de afgelopen maanden heel wat watertjes moeten doorzwemmen om überhaupt nog te kunnen blijven bestaan. Bedrijfswissels en een nieuwe CEO moeten ervoor zorgen dat het bedrijf in de toekomst nog relevant blijft en dat het hoofd boven water gehouden kan worden.
Bruce Grove, de man die het schip recht moet houden in het Verenigd Koninkrijk, verwacht dat er de komende 12 maanden heel wat zal veranderen, in positieve zin. "We hebben een stappenplan voor hoe snel we met bepaalde zaken beginnen, wat de focus is, wat we gaan doen en hoe de komende 12 maanden eruit zullen zien. Dat is al een enorme aanpassing voor het bedrijf om een jaarplan te hebben. Dat gaat tonen hoe we dit in een solvabel bedrijf kunnen omvormen. [...] In het verleden hebben we de focus gelegd op OnLive, maar nu gaan we meer samenwerken met onze partners. Zo gaan we nieuwe klanten bereiken." Hiermee lijkt OnLive eerder de route in te slaan die Gaikai ook al bewandelt, in plaats van rechtstreeks de concurrentie aan te gaan met andere platformhouders.