Boon blij met "DC-samenwerking" voor Injustice: Gods Among Us
Als je een hele resem superhelden in je arsenaal hebt zitten, is het altijd verleidelijk om te zien wie nu juist de sterkste is en hoe de anderen het zouden doen. Dat is min of meer de gedachtegang achter Injustice: Gods Among Us, de fighter die door de mensen achter Mortal Kombat wordt gebouwd.
Waarom sommige personages niet meteen iedereen en alles zouden verpulveren (zoals Superman), is nog een goed bewaard geheim, maar Ed Boon is wel bijzonder tevreden met de vrijheid die DC geeft. "Ik ben enorm onder de indruk over hoe vlot ze meewerken. Ik denk dat men wel beseft dat je vrijheid moet geven om een beter spel te krijgen. De vrijheid die de mensen bij Rocksteady hebben gekregen, heeft Arkham City opgeleverd. Ik denk dat dat spel waarschijnlijk beschouwd wordt als het beste superheldenspel dat ooit werd gemaakt. Ik denk niet dat ze daar geraakt waren als [DC] alles had beheerst en hen geen nieuwe zaken had laten uitproberen."